Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Suoritin testin: Helmikuisen, lompakosta löytyneen vanhan kauppakuitin perusteella ostin täysin samat tuotteet Salesta, mitä olin tuolloin ostanut Mercadonasta.
Salen loppusumma: 59 euroa.
Mercadonan loppusumma: 21 euroa.

Salen laskun loppusummasta jäi uupumaan kilo luomumansikoita, jotka olivat Mercadonassa tuolloin 1,70/kg ja joita ostin kilon. Salessa ei ollut mansikoita.

Olen muuten huomannut, että metsämansikoissa on sitä jotain ja vadelmissa toki myös.

Sopivan pieniä ja kevyitä ruoansulatuksen yhteyteen.

Suoritin testin: Helmikuisen, lompakosta löytyneen vanhan kauppakuitin perusteella ostin täysin samat tuotteet Salesta, mitä olin tuolloin ostanut Mercadonasta.
Salen loppusumma: 59 euroa.
Mercadonan loppusumma: 21 euroa.

Salen laskun loppusummasta jäi uupumaan kilo luomumansikoita, jotka olivat Mercadonassa tuolloin 1,70/kg ja joita ostin kilon. Salessa ei ollut mansikoita.
Mutta kato saat vastapainoksi paremman sairaanhoidon ja paremmat tiet ja...TALVISOTA! NEUVOSTOLIITTO! -->

Päivän paikallislehdessä oli lukijainosastolla otsikoitu kirjoitus "Kysymyksiä Räsäselle". Ensimmäinen kysymys oli (kirjoitus alkoi tällä kysymyksellä): Ministeri Päivi Räsänen?
Toka lause, ja samalla kysymys, oli "Forcitilla ei tiedetty mitä konteissa on?"
Kolmannessa lauseessa, eli kysymyksessä päästin sitten jo asiaankin, eli "Miten turvallisuustilanne Riihimäen Ekokemillä on kotipaikkakunnallanne?"

Ja siinä ne kysymykset sitten olikin.

Kirjoittaja kertoo vielä mm. olevansa huolissaan lastensa/lastenlastensa turvallisuudesta.
Niin ja Tukesin johto ei kirjoittajan mukaan elä tässä ajassa, vaan tarvitaan uusi, ajassa elävä ja terävä. Heti.
Kirjoitus päättyy vaatimukseen: Vastuu turvallisuudesta on taattava kansalaisille!

Että silleen.
Toivottavasti Räsänen nyt sitten hoitaa Tukesin johdon vaihtoon, pitää huolen Ekokemin turvallisuudesta ja takaa vastuun turvallisuudesta kansalaisille.

Kerroin tämän, koska tämä kiinnostaa kaikkia.

Mutta kato saat vastapainoksi paremman sairaanhoidon ja paremmat tiet ja...TALVISOTA! NEUVOSTOLIITTO! -->

Itse asiassa Espanjan julkista terveydenhoitoa on kehuttu yhdeksi euroopan parhaiksi ja tehokkaimmaksi. Siellähän lääkärin tulee tehdä julkista duunia vastineeksi sille, että on saanut opiskella 'valtion laskuun'.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.