Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Matxille olisi ollut silmänmunaruokaa äskeisessä tilaisuudessa jossa olin. Sitä juonsi nimittäin Saija Palin.

Mulla taitaa olla ihan tyhmän kuuloinen nauru. Ainakin äsken tuolla toisella osastolla naurahteassa tuntu siltä. :(

Oon miettinyt, jos tekis "Sistushaaste - suunnittele Estikselle huone" -toikin, mutta en ole a) jaksanut ottaa paria kuvaa ja mittoja b) homman ulkoistuksen toimivuudesta.

Oon miettinyt, jos tekis "Sistushaaste - suunnittele Estikselle huone" -toikin, mutta en ole a) jaksanut ottaa paria kuvaa ja mittoja b) homman ulkoistuksen toimivuudesta.
Itse suunnittelin/sisustin (no joo piti vähän fundeerata huonekaluja) vähän aikaa sitten Askon (ei S) sivuilla.
http://www.asko.fi/3d

Yhtään huonekalua ei tullut tällä kertaa Askosta hankittua, mutta hyvä esimerkki siitä että sivustolla on hyvä olla toiminallisuutta.

Kaikkihan lähtee katseenvangitsijan valinnasta. Suosittelen luonnollisen kokoista pahvi-jonia.

:D:D:D

Asiasta toiseen - taitaa perhana Mehe olla ainoa tuntemani tyyppi, jolle palvelutilanteessa näpsäkkä kassaneiti toteaa kehuen herran olevan ensimmäinen - ja vieläpä omaavan oivallusta. Eikä tällä kertaa ollut kyse etuilusta ehtiäkseen ensimmäisenä luukulle - taisipa jopa olla päivän viimeisin.

-edit-

juu jäi mun panoliikkeet ilmassa ihan vaille vastakaikua :(

Asiasta toiseen - taitaa perhana Mehe olla ainoa tuntemani tyyppi, jolle palvelutilanteessa näpsäkkä kassaneiti toteaa kehuen herran olevan ensimmäinen - ja vieläpä omaavan oivallusta. Eikä tällä kertaa ollut kyse etuilusta ehtiäkseen ensimmäisenä luukulle - taisipa jopa olla päivän viimeisin.

-edit-

Kiitti muuten kahveista ja kofeiineista. Jäi siinä feromonipilvessä kiittämättä.

Taidan käydä huomennakin nostamassa viikonlopuksi itsetuntoa laajakaarisella flirtillä. Se jäi niin kehräämään. Kermakissa.

-edit-

kassaneiti sanoi:
Pappa on ensimmäinen joka tarjoaa pojanpoikaansa *vilkaisee hahmoa Sam* treffeille ja ihan hyvä oivallushan se, mutta mieluummin lähtisin pelkän pojan kanssa. Ois sopivin jo iänkin puolesta.

.

Viimeksi muokattu:
Ai niin... unohtu soittaa takas eilen. Joku ilta tässä kun kerkeen!

www.FlirtFair.com ™ - Ilmainen Chat
Henna (8:10): Uuuuuu viimeinki... :)
Henna (8:10): Mitä sä hottis täältä etsit?
Henna (8:11): Okei, mä haluun löytää jonku jonka kans harrastaa seksiä

Täysin pyytämättä ja yllättäen tuli tämä kyllä ja tähän aikaan aamusta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.