Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Hieno juttu. Vieläkö tulee sellasia "nyt kyllä maistuis" tilanteita?

Äärimmäisen harvoin ja silloinkin kyse on pikemminkin semmosesta hetkellisestä ja silmänräpäyksessä ohimenevästä fiiliksestä eikä niinkään tupakinhimosta. Normaalioloissa ei tulis mieleenkään polttaa, kuvottaa jo pelkkä ajatus :yuck:

Kesällä Suomen reissulla tupruttelin kylläkin yhden kuubalaisen sikarin (eli siis poskareita), mutta ei tuokaan varsinaisesti maistunut, tosin en ole koskaan aiemminkaan oikein osanut nauttia sikarista, joten mun kohdallani jokatapauksessa helmiä sioille.

Mulla ei puhelimella tarkka haku toimi, mutta oletin niitä olevan viljalti. Eiks niitä sitte oo?

Eli onko työnseisauksissakin kyse siitä, että tarkoitus on joskus jatkaa työntekoa? Miksi sitä sitten sanotaan, kun aikomus on lopettaa hommat kokonaan?

Työpäivä puolessa :doubtful:

Koodailut meni harakoille, koska systeemi kusee, siispä siirryn piirtelemään vitun hienoja Powerpointteja.

Työpäivä puolessa :doubtful:

Kop. Sairaslomalla olen vielä, mutta Exceliä olen vääntänyt koko aamupäivän. Ei tässä osaa ihan työtoimettomanakaan olla kun älli pelaa ihan hyvin kuitenkin. Tai no, hyvin ja hyvin. Pelaa siis sillä tasolla kuin normaalistikin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.