sammyosammy
Senior Citizen
Kun lipsahtaisi pari kirotusvirettä, niin isokasin reinkarnaatioksi väittäisin
Ihailtavan saumattomasti teidän yhteistyö toimii. Katselen vierestä ja päivittelen.
*odottaa Quiqin näkemyksiä evoluutiosta*
Helvetisti mielipiteitä, mutta ei ymmärrystä tai järkeä tippaakaan. Ja sitten marttyroidaan kun kaikki muut ovat eri mieltä...
Jooh. Sehän on juurikin niin, että mä suhtaudun kaikkeen samalla aliarvostettavalla tavalla kuin tähänkin aiheeseen. Jepjep ja jetsulleen.
Ja voi huh huh vielä perään. :dunno:
Mun argumentoinnin korttipakassani ei sellaista olekaan. Omaksi onnekseni ja muiden epäonneksi.![]()
Mutta se, että rupeat marttyroimaan vastaan kun sulle tarjotaan asiaan vasta-argumentteja on ihan puhdasta zaikomointia.
*odottaa Zaikomin Report Bad Posteja*
Sen sijaan haluat retsostella nainneillasi hymiön kera?
*odottaa Zaikomin Report Bad Posteja*
Hymiöt auttavat ymmärtämään tekstin nyansseja. Esimerkiksi sarkasmia on joskus vaikea erottaa ilman siihen viittaavaa hymiötä. Siksi hymynaama.
Hymiöt auttavat ymmärtämään tekstin nyansseja. Esimerkiksi sarkasmia on joskus vaikea erottaa ilman siihen viittaavaa hymiötä. Siksi hymynaama.
Siksi laitoit "pano-hymiön" tuohon nyanssiksi? Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin retsostelu.
Päinvastoin. Hymiöt eivät auta vaan estävät ymmärtämästä sarkasmia tai ironiaa.![]()
BUAHAHAHAA!!!
Löin just livevedon, fudismatsi oli tilanteessa 0-2 ja kertoimeksi vierasvoitolle annettiin avokätisesti 2,4. Kolmekymppiä panostin.
Viddu se mikää fudismatsi ollutkaan. Snookeria pelaavat
Panis ny ne pallot pussiin
e: ja sittenhän se onkin jo 1-2
e: paskat. 2-2
e: paskat, laitoin liputkin pelitililtä "vierasvoitolle". Kas, kerroin oli noussut 3,6uuteen
e: lähtiköhän ne nyt safkalle tai jotain? Kukaan ei lyö mitään
Quickqilla on varmasti joku ässä vielä hihassa.
Silvio itse.Berlusconiko siellä kirjoittelee?
Peukut :thumbup:Hei kaikkia varmaan jänskättää, kuinka 49:yhdeksän euron sijoitukseni käy?
Peukut :thumbup: