Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Voi hitto, että tuo PAKKO TANSSIA -ohjelman mainos on vastenmielinen. Yhtään sekuntia en ole ohjelmaa katsonut, mutta tuo huutomainos on ruudussa monta kertaa illassa. :mad_old:

Vetäisin ranteet auki jos joutuisin asumaan kehä 3:lmosen sisäpuolella. Ihan zombeja hahmot täällä.

Sanoo vaan, ei oikeesti vetäisi. Ei oo niin mielenvikainen itsensäsatuttaja.

Tarkoitin enemmänkin sitä zombi-osaa. Heh.

Edit: Tai siis "mieltymyksillä" viittasin siihen, että tyypit pitää erilaisesta menosta. Mä olen henkilökohtaisesti mieltynyt Kehä III:n sisäpuolella asumiseen.

No mutta ei kai kuntosali sitä varten ole? Kuten ei ole moni muukaan paikka. Ei mua ainakaan kiinnosta jutella joutavia.

Postausmääristä päätellen lähimpinä kuukausina sua kiinnostaa kovastikin kirjoitella aivan joutavia. :D

Onko tuo ihme? Ei kai siellä täysjärkiset käy? :eek: :wink:
Tuli mieleen, yhdellä urheiluforumilla joskus joku bodariksi esittäytyvä tuli selittämään suunnistuspuolelle että mikä järki, semmosia rimpuloita, käykää mieluummin salilla kasvattamassa lihaksia.
Noh, se oli semmoinen (tosi)tarina se.

Tuli mieleen, yhdellä urheiluforumilla joskus joku bodariksi esittäytyvä tuli selittämään suunnistuspuolelle että mikä järki, semmosia rimpuloita, käykää mieluummin salilla kasvattamassa lihaksia.

Tuskin siellä monikaan käy kasvattamassa lihaksia.

Tuskin siellä monikaan käy kasvattamassa lihaksia.
Tuli mieleen, yksi sukulaismies salilla nähnyt joitain näyttämisenhaluisia jotka tekevät vaan muutaman toiston joillain "älyttömillä" painoilla, ja siinä on heidän treeninsä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.