Captain Howdy
Well-known member
Eikä se ole edes keppihevonen vaan pelkkä keppi, ja senkin joudun itse kuvittelemaan mielessäni.
Olitkos sinä se forumilainen, jolla oli omien sanojensa mukaan suunnaton keppi.
Eikä se ole edes keppihevonen vaan pelkkä keppi, ja senkin joudun itse kuvittelemaan mielessäni.
Olitkos sinä se forumilainen, jolla oli omien sanojensa mukaan suunnaton keppi.
Musta tuntuu, että vois olla jänskää elää tuon Troyn kanssa.
Vaimo: "Ihana, kun loma alkaa ja huomenna pääsee mökille!"
Troy: "Mä myin eilen mökin, nyt lähdetään Iraniin! Mopoilla! Ne on tuossa pihassa!"
Ooksä toi kuvan henkilö?
Olipa vauhdikas kauppareissu:
LähiSiwan kulmalla syliin paukkaa täyttä ravia nuori blondi kera kaljakeissin. No minähän arvasin mistä lieni kyse, joten seurailin mihin plikka juoksee ja ilmoitin kauppaan osoitteen ja kerroksen, johon meni.
No, kaupasta lähdettyäni piruuttani kiersin ko. talon kautta ja siellähän tämä sekaisen oloinen neito istuu pihalla miesporukassa juoksukaljoja ryystäen. Soitto poliisille ja kohta on kolmikko maijassa ja Albert juhlittu sankari ja kansakunnan pelastaja ja komein kaikista.
Vituttaa forumoida täältä putkasta.
Soitto poliisille ja kohta on kolmikko maijassa ja Albert juhlittu sankari ja kansakunnan pelastaja ja komein kaikista.
Mukavasti tehty :thumbup:Olipa vauhdikas kauppareissu:
...Soitto poliisille ja kohta on kolmikko maijassa...
Ympärille 100m naiset tai aidat?Jos vaikka burbin takapihalle. Se ois jees. Ja mielellään 3 kilometriä korkea.