Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Äsken hiekkarannalla,aivan rantavedessä (about 1-2 metriä vesirajasta) kellutteli puutarhapöydän kokoinen meduusa.
Oli siis oikeasti järkyttävän kokoinen, arviolta 80-90 cm halkaisijaltaan.
Varoitin lähellä ollutta brittiperhettä asiasta, koska päättelin 5 metrin päässä rantavedessä peuhaavan, noin 3-4 vuotiaan pojan olevan heidän mukulansa.
Pian paikassa kuhisikin tusina turistia ottamassa valokuvia möröstä.
Harmi, että oma kännykkä oli apartomentoksessa latautumassa.

Äsken hiekkarannalla,aivan rantavedessä (about 1-2 metriä vesirajasta) kellutteli puutarhapöydän kokoinen meduusa.
Varoitin lähellä ollutta brittiperhettä asiasta, koska päättelin 5 metrin päässä rantavedessä peuhaavan, noin 3-4 vuotiaan pojan olevan heidän mukulansa.

Katsoitko myös autiota hiekkarantaa?

Meidän puutarhapöytä on 152 cm leveä eli aika pieni meduusahan tuo on ollut.

Nyt on herkkää, ekaa kertaa tulee tippa linssiin tällä viikolla ...

Päivä oli ehkä liian lämmin
Iltatuuli laulaa lempeämmin
Sen kuiske vain on minun seuranain

Jäiköhän siinä mustan farmarin kuljettaja hihittelemään ratin taakse vai mitähän lie suunnitteli, kun edestakaisin ajeli ja sitten kuitenkin jäi parkkiin?

Mä lähinnä ihailen sen farmarin kuljettajan kärsivällisyyttä. Oletan, että oivalsi, ettei nyt ole oikea hetki lähteä sotkemaan toisen ulosparkkeerauskuvioita.

Mä lähinnä ihailen sen farmarin kuljettajan kärsivällisyyttä. Oletan, että oivalsi, ettei nyt ole oikea hetki lähteä sotkemaan toisen ulosparkkeerauskuvioita.

Mä taas luulen, että tuosta videosta on ainaski kahdeksan minuutin jatko-osa jossa farmarin kuski taiteilee itsensä ulos parkkipaikalta ollen välillä poikittain Corsan lähtöruudussa. Lähtevät niin samoihin aikoihin nuo kolme, että näinköhän ovat työtovereita ja esittävät joka iltapäivä saman performanssin.

Lähestulkoon häiritsevää laatua oleva hoksaaminen: Jeremy Renner, joka, kuten varmaan hyvin tiedätte, on nykyään K A I K I S S A leffoissa, oli myös Housen potilaana. Semmoinen episoodi näkyy parhaillaan joltain naisten kanavalta, joita tietenkin seuraan, koska olen amatöörisisustajalaihduttaja.

Oleellisin osa jäi tarinasta pois. Oliko meduusa kärsinyt vesivahingon?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.