Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Katsoin juuri Top Gearin uusimman DVD-julkaisun The Perfect Road Trip ja eipä siitä muuta jäänyt mieleen kuin

y1eZ0gcplo5bGEtjtk8g.jpg

Top Gear nyt on aina ollut ylihintaisten autojen pyörittelyä, mutta tuossa julkaisussa jatkuva miljoonakärrystä toiseen hyppiminen meni kyllä ihan naurettavuuden puolelle. Vituttava pröystäilyn maku jäi nyt tästä.

Kaksi eri sankaria soittanut eilen ja tänään, kun en ole ollut puhelimen ääressä.. Eivät tietenkään ole uudestaan soittaneet tai pistäneet viestiä perään, että mikä hätänä. 90% todennäköisyydellä rahaa tai autokyytiä vailla.

Kaksi eri sankaria soittanut eilen ja tänään, kun en ole ollut puhelimen ääressä.. Eivät tietenkään ole uudestaan soittaneet tai pistäneet viestiä perään, että mikä hätänä. 90% todennäköisyydellä rahaa tai autokyytiä vailla.

Joo. Autokyyti Lohjaan ja muutama huntti kouraan. Kiitos! Pika pika!

Yritin yhelle kaverille soittaa että jos pystyis paria kymppiä lainaks, mut ei se saatana edes vastaa puhelimeen. On siinäki kaveri :nope:

Olin hieman aikeissa ostaa töllöttimen, kun en sellaista ole muutamiin aikoihin omannut. Oon nyt pari viikkoa tutkaillut tv-ohjelmia "sillä silmällä" ja jopa katsellut joitain televisio-ohjelmia usb-telkun välittämänä, mutta olen alkanut ihmetellä, että mitä pirua mä sillä telkkarilla teen, kun nytkään en tahdo löytää mieleistä katsottavaa. Noh Areenasta aina välillä löytyy, mutta niitä nyt kattoo muillakin laitteilla. Ilmaiset kaupalliset kanavat ei tarjoa mulle oikein mitään.

Olin hieman aikeissa ostaa töllöttimen, kun en sellaista ole muutamiin aikoihin omannut. Oon nyt pari viikkoa tutkaillut tv-ohjelmia "sillä silmällä" ja jopa katsellut joitain televisio-ohjelmia usb-telkun välittämänä, mutta olen alkanut ihmetellä, että mitä pirua mä sillä telkkarilla teen, kun nytkään en tahdo löytää mieleistä katsottavaa. Noh Areenasta aina välillä löytyy, mutta niitä nyt kattoo muillakin laitteilla. Ilmaiset kaupalliset kanavat ei tarjoa mulle oikein mitään.

Mä ostin tässä joku viikko sitten. Jokusen leffan olen antennia pitkin kattonut, mutta aika paljon on ollut tietokoneessa kiinni josta lätkää ja futista. Ei tosiaan päätä huimaa toi tarjonta.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.