Kolmas kuppi kahvia naamariin ja sitten pähkäilee jos joko VMKC vapaa harjoitukset eka ja sitten kaupoilla tai toistenpäin.. Eipä sil väliä.
Millaisia kierrosaikoja tuli?
Kolmas kuppi kahvia naamariin ja sitten pähkäilee jos joko VMKC vapaa harjoitukset eka ja sitten kaupoilla tai toistenpäin.. Eipä sil väliä.
Millaisia kierrosaikoja tuli?
Intternetissä, yöllä, puutaheinää, kaikkea sitä nykyisin tapahtuukin.![]()
Enkä mä nyt edes onnistu kirjottamaan sinne viestejä. Vähän hiljanen mesta.
http://f1asylum.foorumi.eu/
Ei ketään kotona.
Mitä mieltä olette Nivalasta? Mun pitäs kohta lähteä sinne, kannattaako?
Mitä mieltä olette Nivalasta? Mun pitäs kohta lähteä sinne, kannattaako?
Kyösti Kallion kotikunta. Mutta varo Volvoja, niissä ei ole vilkkuja siellä(kään). Huomaat liikenneympyröissä.
Se olisikin kovin erikoinen motiivi kyseisen henkilön kohdalla.Köpihän muuten syntyi Ylivieskassa. Saatoin kossina hieman kivittää hänen syntymäkodin ikkunoita. Motiivi ei ollut poliittinen.
Köpihän muuten syntyi Ylivieskassa. Saatoin kossina hieman kivittää hänen syntymäkodin ikkunoita. Motiivi ei ollut poliittinen.
Mikäs tää Hartsa on poikiaan? Yön tunteina tulee kirjoittamaan ihan puuta heinää sinne tänne?
37 tasan.
Itse aiemmin kirjoittamani reilun 70 sivuisen työohjeen kääntäminen englannista suomeksi voi olla sitten puuduttavaa hommaa.
Ja vielä omasta tahdostani teen...
Itsehän kävin viemässä myyntikilpailun kuukausipalkintoja asiakkaalle ja otin vielä kuvan (tai 8 kpl, josta valitsin parhaan) joka menee heidän ketjunsa sisäiseen jakeluun. Ja muuta Suomea harmittaa savolaisten hyvyys.
Leikkelitkö Hesen tarjouskupongit valmiiksi näppärään taskukokoon vai annoitko A4-formaatissa?