Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Mikäs tää Hartsa on poikiaan? Yön tunteina tulee kirjoittamaan ihan puuta heinää sinne tänne?

Intternetissä, yöllä, puutaheinää, kaikkea sitä nykyisin tapahtuukin. :confused:

Mitä mieltä olette Nivalasta? Mun pitäs kohta lähteä sinne, kannattaako?

Kyösti Kallion kotikunta. Mutta varo Volvoja, niissä ei ole vilkkuja siellä(kään). Huomaat liikenneympyröissä.

Köpihän muuten syntyi Ylivieskassa. Saatoin kossina hieman kivittää hänen syntymäkodin ikkunoita. Motiivi ei ollut poliittinen.

Köpihän muuten syntyi Ylivieskassa. Saatoin kossina hieman kivittää hänen syntymäkodin ikkunoita. Motiivi ei ollut poliittinen.

:D :D

Pikkumarkoj: Pelkeleen kepu ja Ulkki! Siitä saatte! Ja Kaljalainen ja Vilolainen. Pelkeleen pelkele.

Itse aiemmin kirjoittamani reilun 70 sivuisen työohjeen kääntäminen englannista suomeksi voi olla sitten puuduttavaa hommaa.

Ja vielä omasta tahdostani teen...

Itse aiemmin kirjoittamani reilun 70 sivuisen työohjeen kääntäminen englannista suomeksi voi olla sitten puuduttavaa hommaa.

Ja vielä omasta tahdostani teen...

Itsehän kävin viemässä myyntikilpailun kuukausipalkintoja asiakkaalle ja otin vielä kuvan (tai 8 kpl, josta valitsin parhaan) joka menee heidän ketjunsa sisäiseen jakeluun. Ja muuta Suomea harmittaa savolaisten hyvyys.

Itsehän kävin viemässä myyntikilpailun kuukausipalkintoja asiakkaalle ja otin vielä kuvan (tai 8 kpl, josta valitsin parhaan) joka menee heidän ketjunsa sisäiseen jakeluun. Ja muuta Suomea harmittaa savolaisten hyvyys.

Leikkelitkö Hesen tarjouskupongit valmiiksi näppärään taskukokoon vai annoitko A4-formaatissa?

9rgDiLm.gif

Status
Ei avoinna uusille viesteille.