Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Heräsin siihen etten tiennyt miksi olin herännyt keskellä yötä.
Pitäisköhän vaikka syödä jotain tai vaikka että en tiedä. Popsinpa porkkanan. Tai en. Jaa-a.
.

On muuten aliarvostettua homma toi syöminen silloin kun haluaa. 36 tuntia syömättä, johon vielä kuuluu suoliston tyhjentäminen 'two way' on aika kuivattava hommeli.

Nyt söin 2 leipää ja katson miten käy. Aika huteraksi vetää olon energia- ja nestevajaus.

On muuten aliarvostettua homma toi syöminen silloin kun haluaa. 36 tuntia syömättä, johon vielä kuuluu suoliston tyhjentäminen 'two way' on aika kuivattava hommeli.

Nyt söin 2 leipää ja katson miten käy. Aika huteraksi vetää olon energia- ja nestevajaus.

Paska reissu?

Ilmottauduin juuri autokouluun.

Mitenkäs olen ollut käsityksessä, että sinulla on jo ajokortti ja auto?

Vai oletko vahvistamassa korttiasi C:seeksi tai D:eeksi? Omalla dösällä töihin?:thumbup:

Vai oletko ryypännyt korttisi hyllylle, ja nyt pitää aloittaa aivan lähtöruudusta?:nope:

Mitenkäs olen ollut käsityksessä, että sinulla on jo ajokortti ja auto?

Vai oletko vahvistamassa korttiasi C:seeksi tai D:eeksi? Omalla dösällä töihin?:thumbup:

Vai oletko ryypännyt korttisi hyllylle, ja nyt pitää aloittaa aivan lähtöruudusta?:nope:

Veikkaan syyksi lähestyvää keski-iän kriisiä ja moottoripyörää.

Kilometritolpalla 107, muutama kilometri Turengista pohjoiseen. Tässä valaistuksessa sais kyllä sopivan turenkihenkisiä fotoja.

Naapurissa porataan. Lattia tärisee täälläkin. Saa nähdä milloin poranterä tulee läpi. :mad:

Naapurissa porataan. Lattia tärisee täälläkin. Saa nähdä milloin poranterä tulee läpi. :mad:

Tuo tuli heti mieleen:
Drill.jpg

Ehkäpä potilas itse avaa tilannettaan enämpi!

Olen ollut jo 4:eljän auton omistaja, mutta ajokorttia en ole koskaan omistanut. Nyt on pakko ajaa, koska työpaikka siirtyy 30 km:n päähän paikkaan, johon ei käytännössä ole mahdollista matkata julkisilla.

Noin muuten mun vanhemmat käyttää kohtuu sujuvasti tietokonetta: tsekkailee sähköpostit, lukee uutisia yms. mutta joskus ihan perushommat katoaa muisteistaan. "Kuinka nettiosoitteen voi kopioida sähköpostiin" -kysymyksen jälkeen harjoiteltiin taas kopioi+liitä-toimintoja, puhelimitse.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.