Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Jaha. Taisi sittenkin tulla F1-visasta liian hankala. Oli kyllä vaikea pohtia sopivantasoisia kysymyksiä.
No, katotaan nyt vielä josko vaikka CCMK tai Bleu tulisi nostamaan keskiarvoa.

Toisaalta, noita valmistumisjuhlia on niin harvoin, että eikö kannattaisi osallistua. On se sen väärti.
Silloinen posti tosin hoiti asian minunkin puolestani, joten paraskin olen sanomaan.

Näinpä. Ainutkertaisia tilaisuuksia. Jokaisella tietysti perustelut syynsä mennä tai olla menemättä, mutta noissa tilanteissa pienen ajatuksen voisi järjestäjille ja kavereillekin suoda. Yhteinen loppuhuipennus.

Jälkikäteen harmittanut, ettet aikoinaan mennyt/päässyt?

Joku vuosi sitten ihmettelin aika kovasti- joillekin jopa ääneen- kun videoin/kuvasin paikallisen metsästysseuran 50 vuotis-juhlia. Eräs kaveri sai riistanhoitotyöstä yms valtakunnallinen kultaisen ansiomerkin, eikä "viitsinyt" tulla juhlaan noutamaan sitä. Suorastaan nolotti luovuttajien puolesta.

Onhan ne tietysti eräänlaista "pönötystä", mutta virallisiin juhliin ne jäykät muotoseikat vaan kuuluvat. Jatkoilla voi ottaa rennommin.

Viimeksi muokattu:
Toisaalta, noita valmistumisjuhlia on niin harvoin, että eikö kannattaisi osallistua. On se sen väärti.
Silloinen posti tosin hoiti asian minunkin puolestani, joten paraskin olen sanomaan.

Kuuden vuoden jälkeen ei tuttuja samaan aikaan kuitenkaan valmistu, enkä usko lähipiirinkään pääsevän paikalle.

Opettajat ne kiltisti edelleen loukkaavat. Toivottavasti muistavat hyvästä. Keskiviikkona tulee opinnäyte kansituksesta.

Onneks on tullu koulujen päättäjäisjuhlissa pönötettyä niin on mitä kiikkustuolissa muistella. Siellähän oli...puheita ja sit...oisko joku laulanutkin, no sit ainaski saatiin todistukset...ja yksistä juhlista häivyttiinkin koko luokka heti sen jälkeen.

Kassien ja persereiän välistä vähäkarvaista nahka-aluetta kutajaa.

Kuuden vuoden jälkeen ei tuttuja samaan aikaan kuitenkaan valmistu, enkä usko lähipiirinkään pääsevän paikalle.

Opettajat ne kiltisti edelleen loukkaavat. Toivottavasti muistavat hyvästä. Keskiviikkona tulee opinnäyte kansituksesta.
:confused:

Noh, itse en ole koskaan pitänyt juhlatilaisuuksista. :o Oma juhliminen jää todennäköisesti siihen, että käyn korkeintaan ulkona syömässä pienellä porukalla. :D

Aloin googlettamaan, että kuuluuko se ny kirjoittaa on next weekend vai in next weekend. Törmäsinkin sen suuntaisiin pohdintoihin, että mitä viikonloppua tarkoitetaan, jos nyt maanantaina sanotaan next weekend. Notta onko se ensi lauantai ja sunnuntai vai seuraavan viikon lauantai&sunnuntai. Voi ny saatana, kun enklannin kiälessä pitää tollasestakin ongelma vääntää. Nollakasiaasi vois ny kertoo kui o.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.