Ei vielä. Sain oman alan kokopäivätöitä.
Tonque switch over ?
Skrinnaamistahan se luistelu on....osaakos pojat sirklata? Eteen- ja taaksepäin?On se edelleen. Skrinnaaminen kuitenkin edes jollain kielellä tarkoittaa luistelemista, skinpaaminen ei taas millään kielellä laskettelua.
:mad_old:
Luin ensin: "Sain oman alapään kokopäivätöitä".
:thumbfh:
Sehän tuo 4R vain ratsasti kuuluisamman Neljä Ruusua -yhtyeen maineella.Kävin levyhyllyäni läpi ja meinasi itku päästä kun sieltä löytyi 4R:n levy ja Pubble of mudin myös.
Jälkimmäinen sentään oli yhä sinettimuoviessaan.
Tuosta bändin ja levyn nimestä voisi jo myöntää jonkun finlandia -palkinnon.Avaruuskorpraali Paha Hirvi: Yöhoitajan maailmasta
:ahem: Levykaupassakin olivat yllättyneitä kun menin tuota tilaamaan ja koneelta katsoivat. Kommentti oli: "Hei! Sehän löytyi!".Tuosta bändin ja levyn nimestä voisi jo myöntää jonkun finlandia -palkinnon.
Salattujen Elämien käsikirjoittaja on varmasti joku f1-forumilainen, koska on kirjoittanut Tale -hahmon lähes suoraan Jonin elämästä.
- on täysin mahdollista että tannoin tekemäni päätös kuluttaa laitteet mahdollisimman loppuun ennen uuden ostamista on saanut kehoni reagoimaan ja kaatamaan itsekseen ne maidot näppikselle että saisi minut ostaman uuden näppiksen jota kehoni saisi sitten hivellä ja sivellä. Ehkä minun pitäisi kuunnella mitä kehoni minulle viestittää.
- tällä korvaavalla näppiksellä tulee löyntivirheitä julamaton määrä.
*piereskelee*Palvokaa minua ylistyslauluin ja uhrilahjoin. Tai muuten.