burb
.
Mitä noista sun oli tarkotus googlettaa?
Ei mitään, kunhan räpläsin itseäni huvittaakseni. Samalla kurkkaan suomalaiseen sielunmaisemaan, näen mikä ihmisiä pohdituttaa. Tirkistelen siis. Semmonen mä oon.
Mitä noista sun oli tarkotus googlettaa?
Löysin itelleni kivan huoneen Barcelonasta. Tuparien ajankohta selvinnee myöhemmin.
Pitäisköhän mun hommata elämä kun inventoin haalarimerkkejä tähän aikaan yöstä :doubtful:
Ei, se on sen merkki että sulla on elämä.
Siltä vähän näyttää.![]()
Ei muuta kuin kulautat pullollisen risiiniöljyä niin muutaman tunnin kuluessa alkaa suoli toimia ja tavaraa alkaa lentää kunnolla.
Pitäisköhän mun hommata elämä kun inventoin haalarimerkkejä tähän aikaan yöstä :doubtful:
Kantsis hommata nainen.
Kantsis hommata nainen.
En osaa itse muuta tulkita kuin sen, että osa ihmisistä on jotenkin niin äärimmäisen pinnalle viritettyjä ja on hyvin vaikea toimia luonnollisesti sekä omalla persoonalla tässä porukassa. Jos lähdetään sellaiseen pakotettuun roolipeliin, jossa jokainen joutuu varomaan jokaista sanaansa, niin hukataan henkilötyövuosia huimasti ja aivan varmasti tulevaisuuden potentiaalia ja siihen kyvykkyyttä haaskaantuu saman verran.
Ongelmiahan aiheuttaa useimmiten se, että tietty ihmistyyppi on autuaan sokea kaikille muille huumorin muodoille, kuin sille jota itse sattuu harjoittamaan. Tällöin varomaton heitto jossakin tilanteessa johtaa ydinräjähdykseen. Paska säkä kävi sulla, ja valitettavasti pelkään tämänkaltaisten juttujen vain lisääntyvän jatkossa.
Onhan Suomi valittajien luvattu maa.
Mitä tästä mulle seuraa. En tiedä. Huomenna aletaan selvimään asiaa esimiesten ja työsuojelun taholta.
Huomenna aletaan selvimään asiaa esimiesten ja työsuojelun taholta.
Minkähän näköinen otus tuo sika-nauta on? Niitä kuitenkin kauppojen tarjonnasta päätellen on aika paljon.