Albert Oil
Hippi ja juntti
Metsän takaa nousee Ku Klux Klan
Kaippa sitä pitää mennä nukkumaan, että jaksaa nousta kolmelta siirtämään kellot kesäaikaan.
Siinäkin hujahtaa tunti hyvää nukkuma-aikaa ihan hukkaan.![]()
Itse jätän kellot siirtämättä syksyllä niin ei tarvitse sitten keväällä vaivautua.
Piupali paupali piupali paupali, kun en mä tunne teitä.
Tuossa jokin aika sitten sattui yläasteen luokkahuppari käsiini. Hupparissa oli päivämäärä luokkakokoukselle, vuodelle 2012. Sittemmin kuulin, että kyseinen luokkakokous oli pidettykin.
Jotenkin epäilyttää, jotta kutsuisivat minua luokkakokouksiin. En kyllä menisikään katsomaan rupsahtaneita kotimammoja ja alkoholisoituneita heilaajia.
Oikeesti aika räyhäkät etunimet pojalle olisi Jimi Henrik.
Mihin tunti meni?
Tuossa jokin aika sitten sattui yläasteen luokkahuppari käsiini. Hupparissa oli päivämäärä luokkakokoukselle, vuodelle 2012. Sittemmin kuulin, että kyseinen luokkakokous oli pidettykin.
Onneksi itse vaan komistunut niistä ajoista, eikä potkuja odotettavissaLuokan kadehdittu kaunotar yläasteelta on kuulemma lihonut merkittävästi. Kolme lasta ja kaks eroa takana. Lisäksi vasta irtisanottu. Näin kommentoi eräs luokkakouksessa kävijä hymyhuulin.
Jotenkin epäilyttää, jotta kutsuisivat minua luokkakokouksiin. En kyllä menisikään katsomaan rupsahtaneita kotimammoja ja alkoholisoituneita heilaajia.
Luokan kadehdittu kaunotar yläasteelta on kuulemma lihonut merkittävästi.