Albert Oil
Hippi ja juntti
Ei kai sillä nyt 2000-luvulla ole väliä keltä ja miltä Joni vonkaa, kunhan vonkaa.
Miten toi haku käytännössä toimii?
Olen virallisesti lopettanut Formula 1 pakettien tilaamisen ja olen jo useamman kisan katsonut ilmaisjakeluverkoista ja todennut että Sky Sportsin selostajat tuntuvat tietävän mitä siellä radalla tapahtuu, ainakin jos vertaa näihin Suomen selostajaveijareihin.
Rahaakin säästyy.
Näyttää hitaalta
Kohta Dompparikin ajelee Audilla.
Jep Skyn ja BBC:n selostajat (ja lähetykset yleensäkin) on valovuosia edellä MTV:n lähetyksiä.Olen virallisesti lopettanut Formula 1 pakettien tilaamisen ja olen jo useamman kisan katsonut ilmaisjakeluverkoista ja todennut että Sky Sportsin selostajat tuntuvat tietävän mitä siellä radalla tapahtuu, ainakin jos vertaa näihin Suomen selostajaveijareihin.
Rahaakin säästyy.
Kertokaahan kun ootte fiksuja, heh, Domppari ja Follo fiksuja, että mistä ja miten ne Sky:n lähetykset näkyvät. Toisaalta Maikkarin pakettia ei taida saada katkaistua kesken sopimuskauden.
Kertokaahan kun ootte fiksuja, heh, Domppari ja Follo fiksuja, että mistä ja miten ne Sky:n lähetykset näkyvät. Toisaalta Maikkarin pakettia ei taida saada katkaistua kesken sopimuskauden.
Erittäin epätodennäköistä. Todennäköisemmät vaihtoehdot ovat jotain tähän suuntaan:
![]()
![]()
Meinasin tollasen Minin laittaa kauppareisuille, mutta laatu on haukuttu niin vittuun, että ei iljennyt. Ihan kiva se oli ajaa. Oli neliveto ja tehoja ok ja maavaroja. Joku haistavitun malli.
Noin 3:kolme tai ehkä Neljä.