Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Väänsin sanasta verenkiertoelimistö sanan veronkiertoälymystö, eikä varmaan tartte selittää mitä jengiä tuolla tarkoitan.
Googlekaan ei tunnistanut tuota sanaa. Siis jälkimmäistä, tietenkin.
Sana veronkiertoälymystö onkin nyt sitten virallisesti mun oma keksimä ja patentoima, joten jos joku muu käyttää tuota sanaa, joutuu maksamaan mulle rahaa. Tai palveluksia. Tai esineitä.

Väänsin sanasta verenkiertoelimistö sanan veronkiertoälymystö, eikä varmaan tartte selittää mitä jengiä tuolla tarkoitan.
Googlekaan ei tunnistanut tuota sanaa. Siis jälkimmäistä, tietenkin.
Sana veronkiertoälymystö onkin nyt sitten virallisesti mun oma keksimä ja patentoima, joten jos joku muu käyttää tuota sanaa, joutuu maksamaan mulle rahaa. Tai palveluksia. Tai esineitä.

Tämä ei ole saanut ansaitsemaansa tunnustusta.

Tämä ei ole saanut ansaitsemaansa tunnustusta.

Totta.

Ehkä vähäisin, mutta merkitsemättömin tunnustus tulee silloin, kun Google tunnustaa/tunnistaa tuon sanan.

Silloin olen voittaja.

Ja odotan tietysti että mulle jaetaan pokaali. Ja saan ruiskuttaa shampanjaa. Ja saan pitää lehdistötilaisuuden.

Aina kun oon vilkaissut Ummikot ulkomailla -ohjelmaa, kaikki osallistujat on olleet reilusti ylipainoisia. Ainakin naiset.

Totta.

Ehkä vähäisin, mutta merkitsemättömin tunnustus tulee silloin, kun Google tunnustaa/tunnistaa tuon sanan.

Silloin olen voittaja.

Ja odotan tietysti että mulle jaetaan pokaali. Ja saan ruiskuttaa shampanjaa. Ja saan pitää lehdistötilaisuuden.
Veikkaan, että voit jatkossakin ruiskuttaa vaan toaletissa.

Thunder tässä vähän happea ottaa. Taloustilanne on mennyt niin hyvin, että voi lähteä Saksan maahan matkalle muutamaksi päiväksi. Ensi vuonna jokin paikka varmaksi pidetty xxxxxxx ja seuraavana vuonna varmaksi pidetty eräs helvetin kaukana oleva saari.

Elämme vaikeita aikoja. Joku tyyppi totesi äskettäin, että se romahdus tulee. Pelottaa jo valmiiksi, mutta ehkäpä tästäkin selviämme.

Tuohon sopii sana "TURENKI" ja Korkeasaareen pääsee autollakin.

Kiitos. Turengissa olen käynyt vähintään 3 vuotta tsiikailemassa, juopottelemassa ja poistunut kaverien kanssa. Korkeasaarea emme ole löytäneet, vaikka auto oli ja musiikkikohteet Hardcore ja Rave Helsingissä. Nyt vaan käydään vähän jättimäisillä matkoilla.

Rrimpputa rrampputa
rripitipi tampputa.

Noin alkaa biisi, jonka kehittelin juuri äsken, ja joka tulee valloittamaan maailman lailla Gangnam Stylen.

Yrjöttää. 17 km hiihtoa ja 2 km uintia. Pitäisi jaksaa katsoa jotain jäkistä paikanpäällä. Otan tirsat. Varmaan herää kun tulee maali.

^
Tipuitko kesken hiihtiksen Kallaveteen vai kuka mitä häh?

Olen oluella.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.