Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olin Stockmannilla ostoksilla ja eräs asiakas luuli, että olen henkilökuntaa ja kyseli aurinkohattujen sijaintia. :thumbfh:

Multa tultiin kysymään Rovaniemen K-raudassa, missä teillä on verhotangot?

Vastasin notta: Ikkunoiden yläpuolella!:o

Olin Stockmannilla ostoksilla ja eräs asiakas luuli, että olen henkilökuntaa ja kyseli aurinkohattujen sijaintia. :thumbfh:

"Kolme kerrosta ylöspäin, siellä heti portaiden jälkeen vasemmalle, hetken kuluttua käytävän päässä vielä kertaalleen vasemmalle, sitten vielä kerran ja vielä yks kerta, siellä näkyy vasemmalle portaat, joita menette kolme kerrosta alaspäin, minkä jälkeen pari metriä oikealle ja löydätte itsenne hattuosastolta" :frank:

"Kolme kerrosta ylöspäin, siellä heti portaiden jälkeen vasemmalle, hetken kuluttua käytävän päässä vielä kertaalleen vasemmalle, sitten vielä kerran ja vielä yks kerta, siellä näkyy vasemmalle portaat, joita menette kolme kerrosta alaspäin, minkä jälkeen pari metriä oikealle ja löydätte itsenne hattuosastolta" :frank:

Jälkeenpäin ajattelin, etä jotain tollasta olisi voinut kertoa. :frank:

Kokeilin joskus tuota cube ykköstä (?) ja aika scheisseä oli.

No kelpaisko Battlefield Heroes? Ilmainen siis tuokin.

Testasin juuri ja vaikutti itseasiassa, huolimatta sarjakuvamaisesta grafiikasta, aika näppärältä ja pyörii tässä ikivanhassa pöytäkoneessakin varsin sulavasti.
screen-1.jpg

screen-6.jpg

Maalaan "ottopojan" mopon tankkia. Tänää pohjamaalikerrokset, huomenna varsinainen maali ja ylihuomenna päälle lakka. Tällähän saa jo liki 100 postausta aikaiseksi :D

Tuli tuosta JPP:n postauksesta mieleen, että kävinpä eilen uimassa.

Olin kalassa. Mukavasti oli kalastelijoita. Saaliiksi 0 kalaa koska joku muutamankilon hauki tippui rantakivikolle ja siitä tippu veteen.:jaska: