Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Argh. Menin ottamaan yhden Lätkäliiga-karkin, ja nyt olen tukevasti koukussa. Ainakin kuus jo menny. TAISTELEN, etten käy hakeen taas paria tuolta laatikosta.

Tää asia vaivaa mua jostain syystä:
Liittyykö Zaikomin avatar häneen itseensä, eli onko hän kipannut/pyöräyttänyt auton??
Onko edes Mikra?

Liittyykö Zaikomin avatar häneen itseensä, eli onko hän kipannut/pyöräyttänyt auton??
Onko edes Mikra?
Ei se Zaikom ole, vaan joku joka on yllättynyt Zaikomin joustavasta ajosta. Zaikomhan ei tee itse virheitä, koska pystyy avaruusajatteluun...ja ennakoi kaiken. Ihan siis kaiken...siksi sillä oli kamerakin valmiina, kun tuo ressukka yllättyi ja kellisti kaaransa.

Onko edes Mikra?
Avatar on silkkaa ironiaa, mutta forumin mielestä varmaan ajo-ohjeitteni mukainen.

Mitä azly kirjoitti tuossa ylempänä? Ei maar, en vaan ymmärtänyt, että viestisi koski silleen tarkoittamallani tavalla sitä Knoukkarin lampunvaihtoa ja sitä rataa...

Demolition Man! :thumbup:

On se vaan viihdyttävä leffa. Sopiva yhdistelmä actioniä, scifiä ja komediaa. Stallonen parhaita, ellei paras.