Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mitä mystilliinistä tapahtuu pöhkön postausmäärälle? Johan se paukutti kasituusaa jo männäpänä, mutta nyt on taas vasta yks yli, vaikka postaa soirona. Olen mykkänä.

Toinen tietokoneen kajareista päätti sitten pimentyä lopullisesti. :thumbfh: Uusia saa suositella!

Kyllä se kannattaa uudet hankkia, jos noin niinku tykkää reteona tarjamurisevaa aina kuunnella.. tietenkin jos tyytyy karilapioon monona, niin asia on eri.

Mitä mystilliinistä tapahtuu pöhkön postausmäärälle? Johan se paukutti kasituusaa jo männäpänä, mutta nyt on taas vasta yks yli, vaikka postaa soirona. Olen mykkänä.

Mä veikkaan, että on astia täyttyny.
Kun lorottaa keskelle lisää, niin reunoilta tursuaa suunnilleen saman verran pojjes. Pöntössä oleva shaissen määrä pysyy tällöin suuriapiirtein vakiona.

Kun lorottaa keskelle lisää, niin reunoilta tursuaa suunnilleen saman verran pojjes. Pöntössä oleva shaissen määrä pysyy tällöin suuriapiirtein vakiona.

Hieno järjestelmä!

Shaisserajoitin se ei voi olla, koska mun postausmäärä keikkuis sillon siinä kolmen hujakoilla.

Voisin havainnollistaa tuota postaamalla kuvan eilisestä viemäritukoksesta, mutta siitä kuvasta voisi tulla huonovointisuutta siellä sun täällä. :yuck:

Voisin havainnollistaa tuota postaamalla kuvan eilisestä viemäritukoksesta, mutta siitä kuvasta voisi tulla huonovointisuutta siellä sun täällä. :yuck:
Se on kyllä hieno tunne kun onnistuu tukkimaan pyt... siis merkityksettömiä ilmoituksia. No tota, jännittää kovasti kun on levyhyllyssä menossa sadan levyn raja rikki sekä A:llä että P:llä alkavien artistien/yhtyeiden kohdalla. A:lla alkavia on 98 ja P:llä alkavia 96. Että kumpihan kirjain poksauttaa kirsikkaisen satasen ensiksi?

ois töissä tänään, seuraavan kerran tammikuun pitäis kustannuspaikalla olla tammikuun 20...

Ärsyttää, kun muutaman (tammikuussa kaiketi alkavan) kurssin aikataulusta ei ole tietoakaan.