Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Mitä mystilliinistä tapahtuu pöhkön postausmäärälle? Johan se paukutti kasituusaa jo männäpänä, mutta nyt on taas vasta yks yli, vaikka postaa soirona. Olen mykkänä.
Suositteletko kuitenkin uusia?
Mitä mystilliinistä tapahtuu pöhkön postausmäärälle? Johan se paukutti kasituusaa jo männäpänä, mutta nyt on taas vasta yks yli, vaikka postaa soirona. Olen mykkänä.
Forumilla havaittu tietynlainen 'vakautusjärjestelmä'.
Peräti mielenkiintoinen havainto noin viisi minuuttia sitten asian tiimoilta...
Toinen tietokoneen kajareista päätti sitten pimentyä lopullisesti. :thumbfh: Uusia saa suositella!
Toinen tietokoneen kajareista päätti sitten pimentyä lopullisesti. :thumbfh: Uusia saa suositella!
Mä veikkaan, että on astia täyttyny.
Kun lorottaa keskelle lisää, niin reunoilta tursuaa suunnilleen saman verran pojjes. Pöntössä oleva shaissen määrä pysyy tällöin suuriapiirtein vakiona.
Mä veikkaan, että on astia täyttyny.
Kun lorottaa keskelle lisää, niin reunoilta tursuaa suunnilleen saman verran pojjes. Pöntössä oleva shaissen määrä pysyy tällöin suuriapiirtein vakiona.
Se on kyllä hieno tunne kun onnistuu tukkimaan pyt... siis merkityksettömiä ilmoituksia. No tota, jännittää kovasti kun on levyhyllyssä menossa sadan levyn raja rikki sekä A:llä että P:llä alkavien artistien/yhtyeiden kohdalla. A:lla alkavia on 98 ja P:llä alkavia 96. Että kumpihan kirjain poksauttaa kirsikkaisen satasen ensiksi?Voisin havainnollistaa tuota postaamalla kuvan eilisestä viemäritukoksesta, mutta siitä kuvasta voisi tulla huonovointisuutta siellä sun täällä. :yuck:
:idea: Lähetä yks gyros plate ja ouzo pullo.
Voisin havainnollistaa tuota postaamalla kuvan eilisestä viemäritukoksesta, mutta siitä kuvasta voisi tulla huonovointisuutta siellä sun täällä. :yuck:
Ei sentään yhtä lennokas kuin SE kuva?
Voisin havainnollistaa tuota postaamalla kuvan eilisestä viemäritukoksesta, mutta siitä kuvasta voisi tulla huonovointisuutta siellä sun täällä. :yuck:
Huomasin vasta nyt, että tekevät elokuvaversiota yhdestä rakkaimmista lempibändeistäni, The Runawaysista. Pelottaa jo valmiiksi, kun Twilighteissa nolostuttanut Kristen Stewart on laitettu Joan Jettin rooliin.
ois töissä tänään, seuraavan kerran tammikuun pitäis kustannuspaikalla olla tammikuun 20...
Jaahas, vähitellen kone kiinni, kassiin ja menoksi.