Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Hajotkaa aamuihinne. Niin minäkin teen.

Tehnyt useemman viikon mieli sanoa tämä, niin nyt sen lohkaisiin. Kiiitos ja anteeksi. :o

Mielenkiintoinen ajatus. Lopetin jutun lukemisen tuossa Williamsonissa, kun ei taida Suomessa olla mahdollista antaa tuollaista nimihirviötä. Vaikka vanhemmalla olisi yhdistelmänimi, ei se siirry lapselle.

Mitäpä, jos sinun sukunimesi vaihtuisi sen vanhemman sukunimeksi, jota Suomessa on vähemmän? Tarkista.

Kiinassa noin on tehty jo pitkään; lapsi saa äidin sukunimen jos äipän suku uhkaa muuten sammua.

Pöh kun presidentinvaalit on 2012 alkuvuodesta. Oisivat loppuvuodesta niin pääsisin äänestelemään.

Osallistu BB-äänestykseen. Nykyisin jokseenkin yhtä merkittäviä tapahtumia.
Kyl toi BB äänestys on tärkeempi, pressa heiluu TV:ssä lähinnä itsenäisyyspäivänä, mutta bb-menestyjät joka viikko yö-chatissä.

Minulla ei muuttuisi. Äidin sukunimisiä on tuplasti isän nimeen verrattuna.

Vaihtuis, Isän sukunimisiä elossa olevia on noin kuusikymmentä. Äidin ja siis minun nykyisen sukunimen omaavia on pitkälti seitsemänsataatuhatta.

Aika paljon.. Tuohon on 23554 Korhosellakin vielä vähän matkaa.

Edit: joojoo! Hdias

Aika paljon. Oletko Wang?

Sen verran pitää sanoa että jos mulla ois Isäni sukunimi, niin ainoastaan mummo on jonka tiedän sen sukunimiseksi täällä suomessa, Isäni ja ne muut isän sukunimiset serkkuni jne asuvat ausseissa.

Lienee joku aboriginaalinimi. En oikein tunne heidän sukunimistöään.