Nyy Joorkissa akat käveli kumppareissa.Cinderella007 sanoi:Missä muka? Tukholma on ainakin vaan täynnä pyöreäkärkisiä, paksukorkoisia bootsityylisiä saappaita :nope:
Nyy Joorkissa akat käveli kumppareissa.Cinderella007 sanoi:Missä muka? Tukholma on ainakin vaan täynnä pyöreäkärkisiä, paksukorkoisia bootsityylisiä saappaita :nope:
Moe Szyslak sanoi:Nyy Joorkissa akat käveli kumppareissa.![]()
OoPee sanoi:Soon kuulemma muotia. Kertoivat jo kesällä radiossa.
Niionkii...OoPee sanoi:Soon kuulemma muotia. Kertoivat jo kesällä radiossa.
Moderointi on suomeksi asioiden kohtuullistamista.Olga sanoi:Moderointi toimii!
Meiltä löytyisi punavalkoiset Muumi-kumpparit :thumbup:Cinderella007 sanoi:Mä haluaisin sellaiset kivat värilliset kumpparit, en kyllä shoppailurundeille ja muuten kaupunkikävelyille, mutta haluaisin
Nyt TARVITSEN valkoiset pikkikorkosaappat.
Sam sanoi:Meiltä löytyisi punavalkoiset Muumi-kumpparit :thumbup:
:ahem: :ahem: :ahem:Cinderella007 sanoi:hmm, kivoja kenkiä sullakin.
Sam sanoi::möötteen
Paljonkas ruotsia puhuvalla cindyllä oli äidinkieli? Ja jos jonkun voi sanoa yksinkertaisesti ja ymmärrettävästi, niin miksi vääntää väkisin hankalampaa ilmausta?Cinderella007 sanoi:Mä nyt en edelleenkään ymmärrä miksei tämä voisi olla möötteeseehen :nope:
Eikä mitä. Mun mielestä tommonen vanhoilis-juutalaisen tummapuku on mitä mainion möötte-asu. Hävetti vaan oma vaatimaton vaatekerta.Sam sanoi:Pidän niitä aina kun mahdollista, mutta kun joutuu pukeutumaan möötteen mustaan pukuun, niin silloin on hieman kieroon katsottuEn kuulemma ole tyylitajuinen
![]()
Olem joutunut tekemään moisia riesaksi asti :jaska: :nope:Moe Szyslak sanoi:Soitin tänään työpuhelun +46 alkuiseen numeroon.![]()
Lapseni tykkäävät soittaa mun isoäidille skypellä. Käytetään läppärin omia kaiuttimia ja mikkiäVilperi sanoi:Jatketaanpas tällä soittolinjalla. Meitsi soitti just äskön elämäni ensimmäisen skype-puhelun. Mutsille. :ahem:
Sam sanoi:Lapseni tykkäävät soittaa mun isoäidille skypellä. Käytetään läppärin omia kaiuttimia ja mikkiä![]()
Moe Szyslak sanoi:Soitin tänään työpuhelun +46 alkuiseen numeroon.![]()
Sam sanoi:Paljonkas ruotsia puhuvalla cindyllä oli äidinkieli??