Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Olet Toni Järvelä!
Työskentelet Studio Julmahuvin uutistoimituksessa ja vedät ajankohtaista keskusteluohjelmaa. Sinulle tyypillisiä ominaisuuksia ovat rutiinien täyttämä arki, hyvä kielitaito, samana pysyvät vaatteet, enimmäkseen vakava luonne, suuri juoksunopeus ja kyky jäljitellä muiden poseerauksia. Sinulla saattaa olla muutamia mieltymyksiä, jotka aiheuttavat ongelmia. Yleensä mietittävänä on kuitenkin tärkeämpiäkin asioita.

tt_toni.jpg

Noin niin ku muutaman vuoden jälkeen ku ekan kerran kuuli queenin princes of the universe, niin niin.. nyt vasta tajusin ettei se ookkaan princess of the universe! Tuli yhtäkkiä sellanen ahaa-elämys! Oivaltaminen on vaan niin ristuksen nastaa notta oksat pois.

.. ja aijjoo. Olin Hermanni-hiiri. :frank:

Ja hyvää onnea vain Jaskalle! Saako sua nyt sitten ihan avoimesti seditellä?

tt_sharkman.jpg

Pitääpä laittaa kotisivulle mikäs hahmo olen ...

tt_berner_ba.jpg

Olet Dieterin parina saksalaisessa jännityssarjassa Die Kühe - Ratkaisijat. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat taipumus selvittää tärkeitä tehtäviä ja mysteerejä, saksan kielen taito, nahkatakki, Saksan maajoukkueen kannattaminen, enimmäkseen vakava luonne ja mieltymys hieman makeutettuun kahviin. Dieterin tylyys voi aiheuttaa sinulle mielipahaa.

tt_hermanni.jpg

Olet Hermanni-hiiri!

Tehtäväsi on piristää vakavia ihmisiä Studio Julmahuvissa. Sinulle ominaisia piirteitä ovat kiireetön arki, vähäinen kielitaito, hassu vakioasu, matala ikä ja muiden piristäminen. Iloisesta ulkomuodosta huolimatta sisällä voi kiehua, eivätkä hommat ole aina mitään herkkua.

Viimeksi muokattu:
Olet Berner!

Olet Dieterin parina saksalaisessa jännityssarjassa Die Kühe - Ratkaisijat. Sinulle tyypillisiä piirteitä ovat taipumus selvittää tärkeitä tehtäviä ja mysteerejä, saksan kielen taito, nahkatakki, Saksan maajoukkueen kannattaminen, enimmäkseen vakava luonne ja mieltymys hieman makeutettuun kahviin. Dieterin tylyys voi aiheuttaa sinulle mielipahaa.
Ei kyllä kaikin paikoin pidä paikkaansa.

toleranssisiipi sanoi:
No ei etene mulla. Eilen savukoin kolme kertaa, ja tänäänkin jo yhden kerran.
Onhan se paljon vähemmän ku normaalisti, mut tarkotus oli lopettaa kertaheitolla kokonaan.
Jos saa vähennettyä määrää ratkaisevasti ehkä joskus on helpompi lopettaa kokonaan :dunno: