Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Tulipa taas saunottua ja käytyä hangessa muutaman kerran. Kyllä kunnon lumikylpy saunan ohessa tekee hyvää.

Haa.

McMike sanoi:
Tulipa taas saunottua ja käytyä hangessa muutaman kerran. Kyllä kunnon lumikylpy saunan ohessa tekee hyvää.

Kävisin kyllä hangessa, mut on pari epäkohtaa:

a) Ei ole hankea.
b) Tulisi mahdollisesti sopimatonta huomiota näin kerrostalo asujalle...

Joten:

Toistaiseksi pidättäydyn lumihankikylvyistä.

Il Tempo Gigante sanoi:
Kävisin kyllä hangessa, mut on pari epäkohtaa:

a) Ei ole hankea.
b) Tulisi mahdollisesti sopimatonta huomiota näin kerrostalo asujalle...

Joten:

Toistaiseksi pidättäydyn lumihankikylvyistä.
Olen mennyt joulupäivänä kaverini kanssa kerrostaloasunnosta saunasta ulos hankeen :o

Jotenkin tuo hangessa käyminen kuulostaa aika naarmuttavalta. Minun ajatuksissani hanki on kovaa lunta, joka kimmeltää kevätauringossa ja sitä pitkin voi kävellä.

Olga sanoi:
Jotenkin tuo hangessa käyminen kuulostaa aika naarmuttavalta. Minun ajatuksissani hanki on kovaa lunta, joka kimmeltää kevätauringossa ja sitä pitkin voi kävellä.
Tuollaiseen hankeen ei kannata syöksyä kuin veteen :nope: :D

Ajattelin että olis hienoa jos kaikissa vapaan keskustelun ekan sivun toikeissa olisi viimeisenä kommenttina mun kommentti ja rupesin kommentoimaan mutta enpä sitten jaksanut viedä hommaa loppuun asti kun tuntui että joutuu melkein väkisin keksimään että mitä kirjoittaisi.
Nyt saatte syyttää mua floodaamisesta, sanotaan nyt vaikka viikon ajan. Sen jälkeen taas OoPeeta.

Tää ei oo kyllä merkityksetön ilmoitus nyt ollenkaan mutta silti: lähden kaupungintalolle äänestämään.

Katselen telkkarista vaaliväittelyjen historiaa.

Tulin äänestämästä, vaalikahvilta ja parin tunnin kävelylenkiltä. Nyt hernekeittoa ja ruisleivän kannikoita...

ajattelin syödä eilen leipomaani pizzaa ja lähteä sen jälkeen pyörälenkille.

Maksoin eilen narikasta 40 senttiä liian vähän, kun ei ollut kuin pankkikortti ja jotain hiluja. Portsari pyysi maksamaan lähtiessä ja sanoi kuitenkin luottavansa herrasmieheen. En maksanut. Olenkohan paha ihminen.

Voin myöntää, että en kovin pahasti jännitä. Tulen toimeen sen kanssa ihan helposti.