Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Viime joulukuinen käsilaukkuepisodi aiheutti pahan sykähdyksen sydämessä ja koko ihmisessä, kun töihin tultuani huomasin, ettei käsilaukkua taaskaan näy. Tunnin kärvistelin töissä ja sitten oli pakko käydä kotona tarkistamassa tilanne. Kaikki hyvin. *huoh* Ainoa ongelma oli se, että koira haukkui minut, kun ilmestyin paikalle liian aikaisin. :o

Viime joulukuinen käsilaukkuepisodi aiheutti pahan sykähdyksen sydämessä ja koko ihmisessä, kun töihin tultuani huomasin, ettei käsilaukkua taaskaan näy. Tunnin kärvistelin töissä ja sitten oli pakko käydä kotona tarkistamassa tilanne. Kaikki hyvin. *huoh* Ainoa ongelma oli se, että koira haukkui minut, kun ilmestyin paikalle liian aikaisin. :o
Itse hukkasin kalenterin, jossa oli kaikki sovittu eri asiakkaiden kanssa. Mm. esittelypäivät ja kampanjat. Eilen löytyi siten, että kalenterissa olleeseen käyntikorttiin otettiin yhteyttä. Oli paikallisen Terran tuoteryhmänpäällikön kortti. Kävi löytäjän luona ja tunnisti että on jonkun edustajan kalenteri. Löysi sitten meidän tapaamisen sieltä ja hokasi kenen on.

Vois kirjoittaa omat yhteystiedot siihen...:o

Joka juopotteluillan jälkeen toistuu sama sykähdys, kun lompakko tai muu arvokas mukana ollut esine ei satu silmään minuutin sisällä.

Kirjoitin äsken googleen sanan jaskattu. Yllättäen linkkejä tuli muuallekin kuin vain f1-forumille. Ehkei mene enää kovinkaan montaa vuotta kunnes käsitteellä kuvaillaan jotain YLE:n pääuutisissa.

Luin juuri eräästä arvostetusta tiedejulkaisusta, että tuon voi saavuttaa vasta useamman tunnin keskeytymättömän onanoinnin jälkeen.
En osaa ottaa kantaa, mutta itse olen saanut moisen tunteen vain liikunnasta. Tosta mainitsemastasi toimesta saa tutkimusten mukaan aivo- ja rannevamman.

Viimeksi muokattu:
Huh huh. Koko päivän koutsannut jälleenmyyjiä Lahdessa. Nyt hakemaan poika ja Hankoon.