markoj
Custom User
en tiedä toimiiko anywheretv maksukanavien suhteen, mut ehkä sitäkin vois kokeilla.
Ei taida toimia.
en tiedä toimiiko anywheretv maksukanavien suhteen, mut ehkä sitäkin vois kokeilla.
F1-starttiin pari minuuttia aikaa ja nyt jo meinaan nukahtaa.![]()
Hmm huomasin markoj hahmo kuvassa jotain erikoista liikkuvaa:doubtful:, en ollut ennen huomannut.
nyt kun mainitsit, niin :eek!:
Ois mulla toinenki versio tosta. Siinä ei vilahtele kieli.
Luulen, että Lumipalloa kiusotellaan tutustumaan... Kiitti vaan kovasti, kaverit. Kun pelottelette. En tiedä tarkoituksenhakuisianne. Liika "suola" eineksien päällä on sekoittanut päänne. En tiedä muuta kuin kleinbussin ruosteista, liikkuvaa esinettä bussista jossain Afrikassa. Tunnette tarinan, mutta sekoilua hieman vähemmän.
En saanu pistettyä paplaria päähän.
Pelkään, että laittaja on syvästi viallinenOnko vika paplarissa, päässä vai laittajassa? Tämä suorastaan huutaa kuvamateriaalia - vähintään yhtä paljastavaa kuin JPP heitti minusta toisaalla.
Laita vähän liimaa niin jo helpottaa.
Kas, tuohan saattaisi toimia. Vaan kun pitäis saada se aamulla irti, eikä ole oikein liuottimiaLaita vähän liimaa niin jo helpottaa.
Tai sitten ajaa tukan eikä tartte miettiä koko asiaa.
Totta! Itse olen vailla hiuksia juuri paplariongelmien vuoksi.
Kas, tuohan saattaisi toimia. Vaan kun pitäis saada se aamulla irti, eikä ole oikein liuottimia.
Kas, tuohan saattaisi toimia. Vaan kun pitäis saada se aamulla irti, eikä ole oikein liuottimia.