Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Mutta onko siinä etanoolia?
Ihan hirvesti.
Olen haastatellut neljää työnhakijaa tällä viikolla.
Vittu mitä skeidaa.
Aatteleppa ite, en juo ensinnäkään lasolia ja toiseksi perustin ryhmän mikä on sisältöä vaille valmis.
Tulipas rasistinen fiilis sen jälkeen, kun kuset meni housuun ja kossupatteri näppikselle:frown:Eilessäpäivänä sattui lystikäs tapahtuma. Olin parvekkeella tupakalla itsekseni ja rupesi kovin siinä harmittamaan tilanteet.
Vaan eipä masentanut enää, kun vastapäisen talon pyörävarastosta juoksi musta mies ulos polkupyörä kainalossaan. Alkoi soida päässä.
No sun ajatuksen juoksussa juuri näkyy se, että et ole mitään juonut lain. :alppu:
No ei ne aivot ainakaan juomalla parantuisi.
Just olin pistämässä privana hakemusta, kunnes luin hakuvaatimukset.
Yksi on silmiinpistävän rauhaton sielu, toista ei kiinnosta pätkääkään, yksi on niin yli-innokas, ettei housuissaan meinannu pysyä ja samaan aikaan täysin ammattitaidoton, yksi on pysynyt 5 aiemmassa työsuhteessaan 2... 7 kk kussakin.
Oikea tähteiden ylivuotoputki tuli avattua työpaikkailmoituksella.
Oletko montakin hahmoa tavannut ennen tätä?![]()
Eräitäkin hahmoja on tullu ta-vat-tua ennen tätä, mutta tämän kyseisen työpaikkahaun osalta vain nämä. Hakemuksia on tullut kolmisenkymmentä, joista 80% sai heittää suoraan roskikseen.
Ihmiset ovat yllättävän optimistisia / epärealistisia arvioidessaan soveltuvuuttaan tehtävään.
Tulipas rasistinen fiilis sen jälkeen, kun kuset meni housuun ja kossupatteri näppikselle:frown:
*tirskuu silti*![]()
Eikä juomattomuudella lain. :nope:
Ei sais nauraaluuri tippu wc pönttöön ... seuraus , töistä potkut... Vitun kivaa...
Kyl juomattomuudella parempi.
Ihmiset ovat yllättävän optimistisia / epärealistisia arvioidessaan soveltuvuuttaan tehtävään.
Silti paheksut muita avoimesti. Sinä sen parempi ole ku muutkaan. :nope: