Renngeist
Soldiers of Antisthenes
*täh?*
*Uzdah*
*täh?*
Siis diagonaalilla? :wink:
Suomeksi?
Nyt menee urheiluforka kii.
Ei saa hättäillä, kärsivällisyyttä. Odota nyt vähintään kesään asti. Hosumalla ei tule kun...
Hosumalla ei tule kun...
*röyh*...kun mitä??? Kerro heti!! Pakko tietää välittömästi! Hetimullekaikkitännenyt!
...kun mitä??? Kerro heti!! Pakko tietää välittömästi! Hetimullekaikkitännenyt!
No just... meni jo o tarpeeks kiva kattoo nuortenforkaa jossa sielki o sellane et seki menee kii koht
Kauankos se on ollut auki?Nyt menee urheiluforka kii.
Niin kai sitten, vaikka olen mainostanut kaikkialla jolla voinKehitä sitä jotenkin, ettei tarvitse sulkea. Mainosta enemmän, niin kun jo eilen sanoin. Keksi uusia juttuja, jotka vetävät käyttäjiä. Ei kannata luovuttaa, jos tuollaisen forumin on jaksanut kasata, ja sitä ylläpitää.
Kauankos se on ollut auki?
Niin kai sitten, vaikka olen mainostanut kaikkialla jolla voin
Huomenta.
Nyt menee urheiluforka kii.
Suomeksi?
Diagonaalilla. Hiihtoniilona selvennän. Aikoinaan hiihdettiin vain perinteistä. Sitten kehittyi luistelutyyli ollen alkusynty ylipitkienmatkojen hiihdossa. Varsin nopeasti alettiin kaikissa kisoissa hiihtää joko vapaalla = luistelu = skeittityylillä tai perinteisellä. Perinteistä tyyliä kutsuttiin alkuvaiheessa diagonaaliksi, joskus kutsutaan edelleen.
Kehitä sitä jotenkin, ettei tarvitse sulkea. Mainosta enemmän, niin kun jo eilen sanoin. Keksi uusia juttuja, jotka vetävät käyttäjiä. Ei kannata luovuttaa, jos tuollaisen forumin on jaksanut kasata, ja sitä ylläpitää.
Kauankos se on ollut auki?
Niin kai sitten, vaikka olen mainostanut kaikkialla jolla voin
Lauataista.