Tanssii Tähtien Kanssa 2011

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18382
Juuri äsken toisena Tanssii Tähtien Kanssa kisasta putosivat pois -> Susan Matson ja Veeti Kallio.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Voi saatana!

Onko ihan totta, että Salkkareissa Jiriä näyttelevän Mikko Parikan varpaassa on paha palovamma? Palovammojen kanssa pitää olla tarkkana, ettei saa tulehdusta palovamma-alueelle. Toivon mitä pikaisinta paranemista Mikolle palovammastaan ja mitä suurinta menestystä Tanssii Tähtien kanssa ohjelmassa.

Tarkennan vielä, ettei pahan palovamman kanssa ole leikkiminen. Olen kokeillut...
jep jep.. olen myös kokeillut, ja voisin veikata ettei palovamma varpaassa ole paha, jos se on vain yhdessä varpaassa.. Mulla on ollut jalassa paha palovamma, ja sillä jalalla ei muutamaan viikkoon juuri liikuttu.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18382
Kolmantena Tanssii Tähtien Kanssa kisasta putosivat pois -> Laulaja Anneli Sari ja tanssija Marko Keränen.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Jarppi ja Viivi oli tämän illan mun feivöritit. Jotenkin ton Janin (tanssi)tausta vähän häiritsee ja sitten ainakin lattareissa se, että ei joku kipinä hänen ja partnerinsa väliltä uupuu. Tanssijoissahan on paljon homoseksuaaleja, joten ei ehkä siitä ole niinkään kyse kuin että ei vaan synny sitä ainakaan mun silmään asti sitä fiilistä. Toisin esmes Jarpilla joka näytti olevansa ÄIJÄ!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jarppi ja Viivi oli tämän illan mun feivöritit. Jotenkin ton Janin (tanssi)tausta vähän häiritsee ja sitten ainakin lattareissa se, että ei joku kipinä hänen ja partnerinsa väliltä uupuu. Tanssijoissahan on paljon homoseksuaaleja, joten ei ehkä siitä ole niinkään kyse kuin että ei vaan synny sitä ainakaan mun silmään asti sitä fiilistä. Toisin esmes Jarpilla joka näytti olevansa ÄIJÄ!
Uotis-Jorman kielikuvat Jarpin ja Anskun tanssista oli kanssa kyllä aika huikeat:

"naulaa senoritaa lattiaan"
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18382
Tanssii tähtien kanssa kisasta putosivat: Laulaja Siiri Nordin ja tanssija Jani Rasimus.
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
Tulipas katottua sivusilmin Tanssii hom*.. Eikun tähtien kanssa:D

Ihan kauheeta tuubaahan se oli. Tulis vaikka joku Team Ahma tms edes sen tilalla, tosin voin toki ymmärtää miten miljoona mummoa tapittaa kotona Anna Abreun nuorta ikää taivastellen miten ryhävalasta muistuttavat nuoret miehet jatsaapi. Sitä 30v sitten kuollutta humppalavatanhukultturia muistellen tottakai.

Varmaa kauraa Maikkarille varmasti, ihan kuten nämä maaseudun peräkammarimiehille morsiot -formaatitkin.
 

pendellstock

Well-known member
Liittynyt
19.11.2007
Viestit
2099
TERVE PENDELLSTOCK!
Terve Markoj!

Nyt nukkumaan, ei energia riitä tälle päivälle todistamaan tosiasioita tuolla B-ryhmä-toikissa: ihme vänkääjiä liikkeellä kun ei selvät todisteet riitä, vaan periaatteesta itketään formuloiden puolesta= Vaikka foorumi onkin formula-foorumi lähtökohtaisesti, niin pitäisi nyt sentään objektiivisesti kyetä antamaan arvo muillekin moottoriurheilumuodoille.

Mun pitää tehdä todistajapaketti niille jahka jaksan koota (taas, edellisen modet sulki) kaikki todisteet tieteellisistä aerodynamiikka-käyristä Juha Kankkusten lausuntoihin.

Siirryn lukemaan kirjallisuutta, on ollut yllättävän hyvä kirja: Robert Greenen 48 vallan lakia.
 

Örfil

Guest
Tanssijoissahan on paljon homoseksuaaleja, joten ei ehkä siitä ole niinkään kyse kuin että ei vaan synny sitä ainakaan mun silmään asti sitä fiilistä.
Mennäänpäs juoruiluosastolle: muitakin kuin Jani? :eek:

...joka läskiperseineen on silti illasta toiseen se sujuvimmin liikkuva tyyppi. Ei voi mitään.

Jarppi kyllä jatsaa mielettömän hienosti ja on ihan tosissaan asian kanssa, edustaa meitä puujalkaisia erittäin hienosti. Kolmen sakkiin, kiitos.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mennäänpäs juoruiluosastolle: muitakin kuin Jani? :eek:

...joka läskiperseineen on silti illasta toiseen se sujuvimmin liikkuva tyyppi. Ei voi mitään.

Jarppi kyllä jatsaa mielettömän hienosti ja on ihan tosissaan asian kanssa, edustaa meitä puujalkaisia erittäin hienosti. Kolmen sakkiin, kiitos.
Emmä noista kisan tanssijoista tiedä, mutta suhteellisesti noissa piireissä pyörii paljon homoja. Tunnen muutamankin tanssijatytön ja sillä tiedän- siis kliseen vahvistukseksi.

Mä luulen, että Viivillä on vielä enemmän potentiaalia parantaa kuin Janilla. Jani mitä ilmeisimmin löysi taitonsa hyvin nopeasti.

Ja suosikki on Viivi ja Viivin jalaat. Huisit tolpat. Jarppikin voi mennä pitkälle, mutta tuskin kärkipariksi asti.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ja suosikki on Viivi ja Viivin jalaat. Huisit tolpat. Jarppikin voi mennä pitkälle, mutta tuskin kärkipariksi asti.
Moon niin syvällinen ihminen, että vaikka olisi huikeet puikot, niin täydellisen tyhjä pää pilaa koko asetelman.:thumbfh:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moon niin syvällinen ihminen, että vaikka olisi huikeet puikot, niin täydellisen tyhjä pää pilaa koko asetelman.:thumbfh:
Kovastikin hyvin Viivi Pumpasen tunnet?

Ja oikeesti se on hauskin oppilas tosta porukasta.
 
Ylös