Tanssii Tähtien Kanssa 2014

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun mielestä "vaikee sanoo" tai "en tiedä" on aina hyvä vastaus kysymyksiin, jossa pyydetään arvaamaan, veikkaamaan tai ennustamaan jotain lähifutuurissa tapahtuvaa.

Niin no en tiiä. Sanoppa sitten tuohon jotain kun on niin vaikee sanoo mitään.

Illan tanssit on jälleen kerran tanssittu. Megajulkkis Soikku tippui tänään. Illan paras oli Pate Perkkonen, kun kansanäänet lisättiin tuomaripisteisiin.

Cristal oli miehistä toiseksi paras. Letkeää lutkutusta, kuten Jorma tapaisi sanoa.

Kaj Kunnas saa paljon ääniä ja se on Kunnaksen onni, koska Kunnaksen tanssitaidot ovat "aika" keskinkertaiset.

Illan tanssit on jälleen kerran tanssittu. Megajulkkis Soikku tippui tänään. Illan paras oli Pate Perkkonen, kun kansanäänet lisättiin tuomaripisteisiin.

Cristal oli miehistä toiseksi paras. Letkeää lutkutusta, kuten Jorma tapaisi sanoa.

Kaj Kunnas saa paljon ääniä ja se on Kunnaksen onni, koska Kunnaksen tanssitaidot ovat "aika" keskinkertaiset.

Tosi mega. Koskaan kuullutkaan ennen tätä kisaa.:o

Vituttaa jo toi Sami Pitkämö ja sen ihan vitun huono lauluääni. Lähibaarin karaookkesta löytyy parempia. Vitun honottaja.

Ai jumalauta
-Tanssia
-James Bond
-Pete Parkkonen
-Vappu Pimiä
-Mikko Leppilampi
-Krisse Salminen

Ampukaa mut nyt. Tähän paikkaan.

Ei vittu mitä paskaa. Ekaa kertaa katsoin ja myös vikaa.
Huhhuh. Ei edes ottanut eteen kun koitin Anne Kukkahoville runkata. Multa pois.

Kukkis tippu. Ihan oikein meni.

---

Mut nyt hei oikeesti. KAJ KUNNAS!!! Siis huhhuh, aivan mieletön show ja mitkä pelleklovni-liikkeet. Ai että. Mun sydän suli. Mä rakastan sua Kaj. Kaitsulle sopiva tanssi, niin tulos on nähdyn kaltainen, kuten tänään nähtiin.

Teemu, mäki itken.

Pitäiskö sieltä hakea joku tyynempi jamppa?

542_743059TYYNE.jpg