Tapahtumia ja sattumuksia kuntosalilla, lenkkipolulla, uimahallissa jne..

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Tapasin kohtalotoverisi eilen.

Hipsuttelin menemään juoksulenkkiä ja edelläni näkyi menevän kävellen joku hieman pyylevämpi nainen. Muita ihmisiä ei siinä kevyen liikenteen väylällä näkynyt, joten luuli varmaan kävelevänsä aivan yksin.

Kun lähestyin naista, kuulin selvästi laulun hoilotusta. Nainen lauloi aivan ohitukseeni saakka ja loppui siihen, kun olin kohdalla ja ilkikurisena tyyppinä vielä vähän hiljensin kohdalla, kuin kuunnellakseni että mikä mahtaa olla kyseinen biisi. En saanut selvää.
Jälkikäteen vain tajusin, että tavallisuudesta poiketen olin kävelyllä ilman nappikuulokkeita korvissani. Normaalitilanteessa olisin voinut esittää puhuvani puhelimeen.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Papparainen hiljaa siellä, kun kerron teille, että kenkieni alle jäi n. 17 kilometriä ja näin monia hienoja paikkoja, joista te voitte vain haaveilla jos sitäkään.

jjv

Arschloch
Näin myös tällä viikolla pitkästä aikaa pyörätiellä teollisuusaluekettumme. Jos niitä on vaan yksi niin se on pysynyt hengissä useamman vuoden. Kesy on, joskus tullut parinkymmenen metrin päähän tuijottelemaan silmill' viekkahill'.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Hölskyttäjät. Ties mitä hinttivissyä salilla sekoittavat, mutta se vaikuttaa olevan kovin jätkä, joka hölskyttelee eniten pukkarissa. Yksi läskimaha oli niin pappaa, niin pappaa ja tuli hölskyttelemään saunaan juomapulloaan ja levitteli keinomakeutusaineen ja keinomustikan tuoksua saunan täydeltä. Minä otan ihan seuraavalla kerralla kaljatölkin saunaan ja hölskyttelen sitä että lentää kuin sulhasella häissä. Siinähän läskimahahölskyttäjät sitten ihmettelevät.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Sitä kun vuokraa about tunnin vuodessa keilarataa, saattaa vituttaa viereisen radan keilalegenda joka katsoo asiakseen alkaa neuvomaan tekniikoissa jne.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Sitä kun vuokraa about tunnin vuodessa keilarataa, saattaa vituttaa viereisen radan keilalegenda joka katsoo asiakseen alkaa neuvomaan tekniikoissa jne.
Joo, samankaltainen esimerkki on, kun poikani tykkää ajaa BMX-radalla aina välillä ihan huvikseen kavereidensa kanssa. Siellä oli sitten kerran joku isä, joka myös tuntui olevan ihan pappaa. Verrattavissa niihin vanhempiin, jotka huutavat fudis- tai lätkäkentän laidalla hävyttömyyksiä tuomareille. Tämä "mestari" alkoi sitten neuvomaan, miten vaikka pyörän satula pitää olla, ja että ei saa pomppia ettei vauhti mene. Kehtasi vielä huomauttaa, että minä ajan ilman kypärää. Teki mieli sanoa, että katotaas kuka tuon radan nopeammin ajaa, ja että onko sillä motocross-kokemusta kuten mulla, ja katotaan sitten, että kuka on sitä pappaa. Pidin mölyt mahassani sillä kertaa.

Tuonlaiset besserwisserit tappavat sekä lasten, että aikuisten ilon mukavasta ja kepeästä harrastamisesta.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Oon jo pari viikkoa etsiskellyt mun monoja. Olin jo antautumassa ajatukseen, että vorojen matkaan ovat menneet. Ajattelin kuitenkin tehdä vielä yhden etsinnän - ja kas, sieltähän ne kylmäkassista löytyivät loogisesti. Hyvä, Alppu, loistavasti jemmattu.

No mut joo eniveis, hiihtokausi on täten avattu. Hyvä oli keli mutta hiihtäjiä 1,8 kilsan kieputukseen ihan liikaa. En kuitenkaan ollut ihan pujottelukeppi, mi' lupaa hyvää.

Örfil

Guest
Kauppi on helvetin esikartano, näin alkukaudesta. Ajan mieluummin Koskiin tai maksan Nokialla 9€, jotta saan hiihtää vapaalla ladulla.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
En edes muista milloin viimeksi olin käynyt hiihtelemässä valmiilla ladulla kaposilla haloilla ilman retkivermeitä ja nyt taas. Hienosti menikin eka kilsa. Ensimmäinen kunnon ylämäki ja sauva poikki. Pakotti polvilleen. Eipä norjalaiset tarjonneet ehjää sauvaa tilalle, joten jouduin palaamaan lähtöpaikalle. Ehkä taas joskus uusi yritys.