Tapahtumia ja sattumuksia kuntosalilla, lenkkipolulla, uimahallissa jne..

Sue_me

Well-known member
Et sitten nostanut kosteusprosenttia tarjoamalla naapurille löylyt?
No en. Olisivat varmaan kärventyneet lailla saunatimon kumppanin.

Muutenkin kävin vain pikaisesti käännähtämässä löylyhuoneessa koska kiire uimaan ennen sulkuaikaa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Olipa lumisateesta huolimatta hieno hiihtosää. Suksi ja mies kulki.
Tämän pisaranmuotoisen vartalon taloudelliseen liikuttamiseen tarvitaan ihan omaa tekniikkaa ja rytmiä. Se alkaa nyt löytyä.

Viimeksi muokattu:
Sijainti
Katabolia
Eilen kolmen hengen bangladesh tms. porukka katsoin kieroon penkkipaikalla 20kg tankoa nostellessaan, kun tulin viereen kyykkimään pinkissä paidassa. Mitäpä sitä ei tekisi heteroutta korostaakseen. Polvet pysyivät aiempaa paremmin ryhdissä, ja juostessa lopultakin on edes vähän vähentynyt jalkaterän sisäänpyörähdys työnnössä.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Tänään kävin ensimmäistä kertaa elämäni aikana kuntosalilla. PT:nä oma vaimo. Erittäin rauhallinen aloitus.

Sijainti
Katabolia
Kävin hiihtämässä. Alamäen jälkeen mutkaan latu-uralle pysähtynyt pari lasta ja vanhempi joten kierrän uralta pois. Kohdalla sitten alkavat siirtymään sivummalle, ja juuri kun olen siirtymässä takaisin uralle, eiköhän sieltä joku urpo tule muna-asennossa hihaa hipoen ohi oikealta. Siis puolen metrin välistä kolmea kymppiä. Muutenkin ottaa otsaan ruuhkaladuilla hiihtäminen, kun sukset ei pidä ei luista ja 90% vetää aina vk:ta ja 10% mk:ta.

Sue_me

Well-known member
Kävin hiihtämässä. Alamäen jälkeen mutkaan latu-uralle pysähtynyt pari lasta ja vanhempi joten kierrän uralta pois. Kohdalla sitten alkavat siirtymään sivummalle, ja juuri kun olen siirtymässä takaisin uralle, eiköhän sieltä joku urpo tule muna-asennossa hihaa hipoen ohi oikealta. Siis puolen metrin välistä kolmea kymppiä. Muutenkin ottaa otsaan ruuhkaladuilla hiihtäminen, kun sukset ei pidä ei luista ja 90% vetää aina vk:ta ja 10% mk:ta.
Muuta Jämsään.

Äsken hiihtelin 8km kaikessa rauhassa ja kanssahiihtäjiä näkyi etäällä paluulenkin puolella kokonaista 2kpl. Hiihtivät vielä hitaammin kuin minä. Koko aikana olin lähimpänä toista hiihtäjää n. 30m päässä kun vastakkaisiin suuntiin menevät ladut kohtasivat.

Sijainti
Katabolia
Muuta Jämsään.

Äsken hiihtelin 8km kaikessa rauhassa ja kanssahiihtäjiä näkyi etäällä paluulenkin puolella kokonaista 2kpl. Hiihtivät vielä hitaammin kuin minä. Koko aikana olin lähimpänä toista hiihtäjää n. 30m päässä kun vastakkaisiin suuntiin menevät ladut kohtasivat.
Kyllä tuolla pimeillä pelto-osuuksilla oli latua missä sai hiihtää rauhassa hyvillä mielin. Tyhmyyttäni vain kiersin pari sektoria leppävaaran vitosesta. Ei ehkä ollut oikea paikka tälle lenkille. Kilpakuntohiihtäjien ja muiden riesana.

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Kokenut vapaantyylin hiihtäjä ohitti minut ladulla. Vilkuttelin hälle otsalampulla, kun niin kovin harmitti. Siinä oli Petzl Tikka kuumana.