Vähän jääti pohjat, mutta ihan hiihdettävä. Oli havuja ladulla siellä täällä, joten jääti muillakin.Otan siis pitopohjat. Karhennan pitoalueen vaan ensin.
Puhelimen kaivaminen povitaskusta on myös hyvä konsti. Siinä voi sitten kun mummo ohittaa puhista puoliäänneen että harmittaa kun tärkeä viesti tai sähköposti tuli keskeyttämään. Minä käytän tuota usein.Mummojen varalle juomapullo vyölle, jotta voi pysähtyä taktisesti juomaan. Välillä on syytä pysähtyä rassaamaan sykemittaria tärkeän näköisenä. Ja päästää se mummo ohi.
Sitten myös voi kommentoida, että kylläpä tämä vauhti on hidasta, kun treeniohjelman mukaan sykkeet pitää pysyä alle 120 lyönnin.:frank:Puhelimen kaivaminen povitaskusta on myös hyvä konsti. Siinä voi sitten kun mummo ohittaa puhista puoliäänneen että harmittaa kun tärkeä viesti tai sähköposti tuli keskeyttämään. Minä käytän tuota usein.
Mitä yhteen väliin kävin itse vesijuoksemassa niin en ihmettele. Aika usein näytti se vesijuokseminen olevan semmoinen 20 minuutin operaatio. Eikä edes kovin kovalla temmolla.Sellainen huomio ladulla tänään, että vaikka keski-ikä hiihtäjien ja vesijuoksijoiden kesken on aika sama, ~ 55 vuotta, niin hiihtäjät on noin varovasti arvioiden 30 kiloa keveämpiä kuin vesijuoksijat.
Kyllähän ne leuat liikkuu kun juoruavat kovaan ääneen.Mitä yhteen väliin kävin itse vesijuoksemassa niin en ihmettele. Aika usein näytti se vesijuokseminen olevan semmoinen 20 minuutin operaatio. Eikä edes kovin kovalla temmolla.
Eihän tuota semmoisessa ajassa kaloreita ehdi kulumaan minkään vertaa.
Toki kolme rinnan, torpaten näin ollen esim. takaa hydroilevan Al-sedän etenemisen.Kyllähän ne leuat liikkuu kun juoruavat kovaan ääneen.
Ei se yksinään kirein ilmein pitkää matkaa painaminen ole yhtään terveemmän ihmisen merkki. Oikeastaan päin vastoin.Ihminenhän tarvii musiikin pauhaamaan taustalle ja jonkun innoissaan kiljumaan etualalle että viitsii liikkua ja hikoilla.
Voi vittu, ollaan hävitty tää peli.
Kyllä. Ja väärillä varusteilla. Mullakin meni juoksuinto aika pitkälti kun kuulemma pitäis ostaa hifitossut.Mun mielestä on tärkää huomata ihmiset jotka urheilee väärin.
Tai edes urheilee.Mun mielestä on tärkää huomata ihmiset jotka urheilee väärin.
Toivottavasti ei kuulokkeissa pauhannut minkään sortin musiikki.Kyllä. Ja väärillä varusteilla. Mullakin meni juoksuinto aika pitkälti kun kuulemma pitäis ostaa hifitossut.