Tapahtumia ja sattumuksia kuntosalilla, lenkkipolulla, uimahallissa jne..

Tolerantti

Well-known member
Pitopohjasukset, jos pertsaa tarkoitus. Voitelu vaikeaa, ei pidä tai paattuu pohjat. Eilen tykkilumella lipsui liistervalintani, mutta uudella lumella 10: menen metrin matkalla paakut pohjassa.

Tai sitten luistelusukset. Mummojen varalle juomapullo vyölle, jotta voi pysähtyä taktisesti juomaan. Välillä on syytä pysähtyä rassaamaan sykemittaria tärkeän näköisenä. Ja päästää se mummo ohi.

Jos aina ohitetaan parkkipaikka, niin käy parin kierroksen välein vaihtamassa välineitä. Taas saa taktisen tauon!

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Mummojen varalle juomapullo vyölle, jotta voi pysähtyä taktisesti juomaan. Välillä on syytä pysähtyä rassaamaan sykemittaria tärkeän näköisenä. Ja päästää se mummo ohi.
Puhelimen kaivaminen povitaskusta on myös hyvä konsti. Siinä voi sitten kun mummo ohittaa puhista puoliäänneen että harmittaa kun tärkeä viesti tai sähköposti tuli keskeyttämään. Minä käytän tuota usein.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Puhelimen kaivaminen povitaskusta on myös hyvä konsti. Siinä voi sitten kun mummo ohittaa puhista puoliäänneen että harmittaa kun tärkeä viesti tai sähköposti tuli keskeyttämään. Minä käytän tuota usein.
Sitten myös voi kommentoida, että kylläpä tämä vauhti on hidasta, kun treeniohjelman mukaan sykkeet pitää pysyä alle 120 lyönnin.:frank:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ihminenhän tarvii musiikin pauhaamaan taustalle ja jonkun innoissaan kiljumaan etualalle että viitsii liikkua ja hikoilla.

Voi vittu, ollaan hävitty tää peli.:confused:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Sellainen huomio ladulla tänään, että vaikka keski-ikä hiihtäjien ja vesijuoksijoiden kesken on aika sama, ~ 55 vuotta, niin hiihtäjät on noin varovasti arvioiden 30 kiloa keveämpiä kuin vesijuoksijat.
Mitä yhteen väliin kävin itse vesijuoksemassa niin en ihmettele. Aika usein näytti se vesijuokseminen olevan semmoinen 20 minuutin operaatio. Eikä edes kovin kovalla temmolla.
Eihän tuota semmoisessa ajassa kaloreita ehdi kulumaan minkään vertaa.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Mitä yhteen väliin kävin itse vesijuoksemassa niin en ihmettele. Aika usein näytti se vesijuokseminen olevan semmoinen 20 minuutin operaatio. Eikä edes kovin kovalla temmolla.
Eihän tuota semmoisessa ajassa kaloreita ehdi kulumaan minkään vertaa.
Kyllähän ne leuat liikkuu kun juoruavat kovaan ääneen.

burb

.
Tärkintä elämässä on puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkää.

- Vanha kiinalainen sananlasku. Tai Ilkka Kanerva.