Tapahtumia ja sattumuksia syötävien asioiden ääressä (Syön parhaillaan, osa viisi)

Örfil

Guest
Harza: olen keksinyt uuden sijoitusmuodon saunasokerin oheen. Kuvia seuraa, kunhan palaan suksimasta. Idea on nimittäin huikea ja rikastuminen täysin varmaa.

Lunssila

Well-known member
Tein tänään liha-makaronilaatikkoa. Mausta en osaa sanoa, kun en vielä maistanut, laitoin koko lootan jääkaappiin pilaantumaan. Eiköhän se maistu samalta kuin ne noin viisikymmentä aiempaa tekemääni liha-makaronilaatikkoa. Tosin välillähän olen hullutellut ja laittanut sekaan aurajuustoa, aurinkokuivattuja tomaatteja, kerran jopa saatana pekonia. Nyt en edes paistanut sipulia jauhelihan sekaan, tuskin tuli minkäänlaista. Kyllä sitä sipulia olisi pitänyt laittaa.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Tubettajiin en jaksa ottaa kantaa.

Mutta kuka piru on päättänyt et "joo Youtuben maksullinen viihde/sarjapuoli/köyhän miehen netflix/amazon/muuviihdekeskus - nimetään se Youtube Rediksi". Siellä on ilmeisesti joku sinkkumies* katsellut vähän useammin työajalla rentouttavaa viihdesisältöä / mäkihyppyä?

* = en minä

Örfil

Guest
Ne oli taasen Retun muonat. Voisitko pyytää jatkossa hieman opastusta, kun menet jääkaapillemme?
Tämä ei voi jatkua näin, että koirat jäävät päiväksi ilman ruokaa.