Tapahtumia ja sattumuksia syötävien asioiden ääressä (Syön parhaillaan, osa viisi)

burb

.
Olin menossa vessaan ja laitoin valot päälle.
Mutta enpä huomannut, että vessan valo olikin jo päällä, joten napsautin sen valon siis vahingossa pois päältä!
Voi sentään! Toimin huolimattomuuttani päinvastoin kuin olin ajatellut!
No, napsautin uudestaan katkaisijasta valon päälle, ja niin sain suoritettua vessareissuni valaistussa tilassa. (Reissun aikana pesin kädet ja pyyhin ne pyyhkeeseen)

Liittyy otsikon aiheeseen siten, että mulla oli koko tapahtuman ajan salmiakkia suussa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Olin menossa vessaan ja laitoin valot päälle.
Mutta enpä huomannut, että vessan valo olikin jo päällä, joten napsautin sen valon siis vahingossa pois päältä!
Voi sentään! Toimin huolimattomuuttani päinvastoin kuin olin ajatellut!
No, napsautin uudestaan katkaisijasta valon päälle, ja niin sain suoritettua vessareissuni valaistussa tilassa. (Reissun aikana pesin kädet ja pyyhin ne pyyhkeeseen)

Liittyy otsikon aiheeseen siten, että mulla oli koko tapahtuman ajan salmiakkia suussa.
Itsehän suoriudun vessakäynneistä varsin hyvin ilman valoakin. Ko. toiminnan rutiinit ja paikat ovat varsin tuttuja ja onnistuvat vallan hyvin ilman valonlähdettäkin. Toki jos istunnon aikana lukee sanomalehteä, niin se on jo hieman haastavaa ilman valoa. Mutta näinmuodoin voinemme todeta, että perusvessakäynti lehdettä onnistuu valottakin.

burb

.
Hernekeittoa, elikkä hernarii elikkä hernistä elikkä kaakel'kolpakon rivakkaa hurlumheitä.

Örfil

Guest
Miten joku voi sekoittaa rekan ruhjoman lokin ja kirahvin keskenään?