Albert Oil
Hippi ja juntti
Vänkääminen kieliasioista mua ja Zoea vastaan on sama kuin jos mä opettaisin Mehelle ruoanlaittoa.
Entäsä elämää?Vänkääminen kieliasioista mua ja Zoea vastaan on sama kuin jos mä opettaisin Mehelle ruoanlaittoa.
Vänkääminen kieliasioista mua ja Zoea vastaan on sama kuin jos mä opettaisin Mehelle ruoanlaittoa.
Ei kai kukaan ole väittänytkään, etteikö tuota kahden teen muotoa näkisi käytettävän. Kielitoimistokin sen tunnustaa, mutta kehottaa käyttämään kantarelli-kirjoitusasua.
Tällaisilta väittelyiltä pystytään helpoiten välttymään käyttämällä jatkossa kanttarellista sen toista nimeä keltavahveroa.
Ennen "huonona suomena" pidettyjä lauseita on nykyään virallistettu kirjakieleen.
Nyt kaivellaan jo Al-sedän vitsilaarin pohjia.
Kuka hiton Bob?Ei, vaan Brigitte Bardot.
Eikös asia kuitenkin ole näin?Kantarellista tulikin mieleen, että jos Guantanamo Bayn vankileirissä viruisi nainen, paikallisessa kulttuurissa häntä kutsuttaisiin varmaankin guantanameraksi.
Eikös asia kuitenkin ole näin?
Pitäisiköhän olla sporttinen ja suosia paikallista karvarannetta... ja hakea kebabrulla?
Oliko saatanan tulista?Itsehän söin tänään lounasravintolassa ensimmäistä kertaa seitankebabia. Hyvää oli!