Tapahtumia ja sattumuksia tuttavapiirissä

Örfil

Guest
Eikö ole sovittu ettet kerro mun asioista täällä, eikö?
 

Örfil

Guest
Kapakan tiskillä kuultua:

"Hei olen Jone, ex-saaren omistajan veli" :cool:

;)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tutun puolisko oli jäänyt omille teilleen. Teki sitten tuttu ratkaisun ja toi meille tämän exäksi kutsumansa kamppeet tälle itselleen kertomatta. Katsoo koska keksii täältä hakea.
 

Örfil

Guest
Veikkaisin että varusteluettelosta puuttuu housut?
Tästä voikin kätevästi arvella "exän" hahmoa.
 

Örfil

Guest
Siinä on ihminen elämänsä yhdessä tienhaarassa kun krapulassa, tutisevana palaa kotiin, joka onkin sitten entinen ja koko siihen asti haalittu maallinen omaisuus on edessäsi mustissa jätesäkeissä.
Todennäköisesti lähtisin samalle reissulle uudestaan miettimään tapahtunutta, jos noin kävisi.
 

Örfil

Guest
Ja mikä on syy-yhteys tapahtuneen ja SSS-hallituksen välillä?

Nyt exceliä ja sasiin sanoi kimmo.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Siinä on ihminen elämänsä yhdessä tienhaarassa kun krapulassa, tutisevana palaa kotiin, joka onkin sitten entinen ja koko siihen asti haalittu maallinen omaisuus on edessäsi mustissa jätesäkeissä.
Todennäköisesti lähtisin samalle reissulle uudestaan miettimään tapahtunutta, jos noin kävisi.
Eri osoitteet heillä ollut, mutta kyllähän tuota tavaraa kertyy toiseenkin paikkaan nopeasti hammasharjasta alkaen.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tai se hammasharja oli veikkaus. Purukalustosta päätellen ei kovassa käytössä ainakaan.
 

Örfil

Guest
Jos on nesteruokavaliolla, hammasharja onkin turha kapistus.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Miten paljon muuten pitää dokata ja unohtaa suuhygienia, jotta legot saa täysin ruskeiksi ja rivistön erittäin harvaksi, kuten eräällä mun (työ)kaverilla? Ihmetyttää kun luulisi ettei itseltä onnistuisi sitten millään.
 
Ylös