Tapahtumia ja sattumuksia tuttavapiirissä

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
- Terve.
- Terve...semmosta miulla, että olisko siulla 20 eurosta lainata?
- *laskee* Taskunpohjalta löytys 12 euroa, jos riittää?
- No...oisko siulla sitten kaljalaatikkoa?
- Eipähän noita.
- Kehtaisitko tuoda?

Enhän minä nyt lakia ala rikkomaan.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eilen taas kysyttiin 20 eurosta lainaksi. Arvelin, että eiköhän sillä tyypillä kaljarahaa tarpeeksi. Veikkasin ihan oikein, kun pääsi putkasta nyt aamulla.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Liikenteen törkeä vaarantaminen ja pahoinpitely sen jälkeen. Toisaalla etenee huostaanottoasiat.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Attanas!! :mad_old:

Tuttavaperheen 7 ja 9 vuotiaita tenavia oli yritetty houkutella siniseen pakettiautoon kun olivat kahdestaan karkkikauppareissulla. Olivat lähteneet vanhempiensa ohjeita noudattaen pinkomaan pakoon ja huutaneet apua kurkku suorana.

Ulkomaalaiset miehet olivat poistuneet paikalta kiireen vilkkaa autoinens'.

Näitä on tänä vuonna sattunut ihan tässä meidänkin nurkilla muutamaan otteeseen. Pistää vihaksi, vielä sattuu ikävä asioita. :mad:

jjv

Arschloch
Tuttavani erosi muutama vuosi sitten vaimostaan, hänellä oli jo jonkun aikaa ollut suhde toiseen naiseen, jonka luokse hän suoraan muutti. Nyt tuli välirikko sen naisen kanssa, joten hän päättikin muuttaa takaisin entisen vaimonsa kämppäkaveriksi. Hänellä toki on siihen oikeus, koska heillä on koko ajan ollut yhteinen talo, jossa tämä mies on virallisesti koko ajan asunutkin sosiaaliturvasyistä. Mikäs siinä, jos toimeen tulevat.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Poliisi vei rekisterikilvet, joten loogisesti kyseli sankari, että olisiko minulla ylimääräisiä. Ei just nyt ole.

burb

.
Kouvon tuttavapiiri vaikuttaa varsin erikoiselta. Itse jäädyttäisin välit aika nopeasti jos tuollainen häröily olisi toistuvaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En minä heihin päin yhteyttä ottanutkaan varmaan ikinä. Niin ja on minulla ihan tervehenkisiäkin tuttuja.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kallis kaljanhakureissu, kun vain kortiton oli ollut ajokuntoinen. 112e sakot sinnepäin. Onnea.