Vittu.
Ensimmäiset ulkoilut mun autoilu-uralla suoritettu. Suht tiukassa oikeessa lähti perä irti niin reilusti, että jäi ainakin sivullekirjoittaneelta pelastamatta. Tiedä sitten olisko keventänyt perää sen verran, kun siinä on se pieni nyppylä just ennen apexia. No auto veti tyylipuhtaat 360 astetta ottaen gräbiä lumipenkan kanssa sen verran, että puskurin vasen etukulma paskaksi. Muoviahan siinä suurimmaksi osaksi meni, pieni kurttu tuli vaan peltiin, mutta vitun kallistahan se on. Taida kevytkaskokaan tulla vastaan yhtään.
Pultit löysälle ja puxurit pöheikköön.
Mitä noilla muovilärpäkkeillä on virkaa, jos lumihiutalekekoon törmätessään menevät silpuksi.
Tulee samalla pali katu-uskottavampi.
Toista oli Volvon TURVAPUSKURIT 70-luvulla.
Vittu.
Ensimmäiset ulkoilut mun autoilu-uralla suoritettu. Suht tiukassa oikeessa lähti perä irti niin reilusti, että jäi ainakin sivullekirjoittaneelta pelastamatta. Tiedä sitten olisko keventänyt perää sen verran, kun siinä on se pieni nyppylä just ennen apexia. No auto veti tyylipuhtaat 360 astetta ottaen gräbiä lumipenkan kanssa sen verran, että puskurin vasen etukulma paskaksi. Muoviahan siinä suurimmaksi osaksi meni, pieni kurttu tuli vaan peltiin, mutta vitun kallistahan se on. Taida kevytkaskokaan tulla vastaan yhtään.
Mitenkähän olis karttakoordinaatit onnettomuuspaikasta? Äkkiä tulee nääs mieleen notta perä irti ja 360 = vidusti liikaa nopeutta...
Eikö ketään hymiönaurattanut mun hieno kuvamuokkaus? No, olihan siinä ilkeilyä Mangelon suuntaan joten ihan hyvä ettei moista tympeilyä palkita. Olemmehan kuitenkin yhtä suurta perhettä.
https://maps.google.fi/maps?q=61.45...=dJMF7by1BfNO0d-LhOdmgw&cbp=12,322.82,,0,7.04
Penkka avitti tuossa pyörähdyksessä sen verrän että tuli asteet täyteen.
Aika paljon on kumijälkiä tuossa nyppylän? kohdalla. Tuuria ettei mennyt tuonne puita päin / järveen.https://maps.google.fi/maps?q=61.45...=dJMF7by1BfNO0d-LhOdmgw&cbp=12,322.82,,0,7.04
https://maps.google.fi/maps?q=61.45...=dJMF7by1BfNO0d-LhOdmgw&cbp=12,322.82,,0,7.04
Sä luultavimmin oot kaikilla igessä. Kuten esim. mulla. Ja sulla.
Eipä tuo juuri hymiöilyä herättänyt, tympeä kommentti hoopoiltu kuviksi.Eikö ketään hymiönaurattanut mun hieno kuvamuokkaus? No, olihan siinä ilkeilyä Mangelon suuntaan joten ihan hyvä ettei moista tympeilyä palkita. Olemmehan kuitenkin yhtä suurta perhettä.
Kuus-seittemänkymppiä talvikelillä tuntuis ihan passelilta nopeudelta tuohon kurviin. Tieurakoitsijalle valitus huonosta tienpidosta ja paikallislehteen katkera mielipidekirjoitus (toista se oli markka-aikana...).
Mukavan jouhealta tieltä vaikuttais, mitä hiukan tulosuuntaan kattelin.
Enämpi on sulla tuossa ollut kuin 60-70, vaikka olis ollut kuinka liukasta. Enkä tuomionprofetoi - itsehän ajoin maanantaina Helsingissä vanteen paskaksi ihan puhtaasti huolimattomuuttani. Vanteella selvisin vaikka olin aivan varma, että meni koko kulma...