Albert Oil
Hippi ja juntti
Seuraavalla kerralla voitkin sitten käydä juoksemassa Pispalan portaat ylös.
Olen mä nekin joskus kipittänyt - silloin olin kovakuntoisempi ja oikeasti juoksin enkä laahustanut kuten tänään.
Seuraavalla kerralla voitkin sitten käydä juoksemassa Pispalan portaat ylös.
?Tällä viikolla tuli ohjelmaa Yle Savosta Puijon portailta. Siellä oli toimittaja PT:n kanssa kipittämässä.
Käveleskelin joutessani 16 kilometriä ja siinä sivussa juoksin Pyynikin legendaariset rappuset ylös. Tietääpähän juosseensa.
Pyynikin näkötornin välittömästä läheisyydestä löytyi lampi, jollaista en ole aiemmin tiedostanut olevank'. Täytyy kesemmällä käydä tutkiskelemassa lätäkköä tarkemmin.
54:lla (liekö sama tie) on monesti vittumaisia ohittajia, eikä kunnon ohituspaikkojakaan ole kuin pari kappaletta.Sunnuntaina ajettiin Lahdesta kotiopäin, niin ennen Riihimäkeä musta Audi meni ohi, ja jatkoi likemmäs satasta 80-alueella. Se oli jo pari-kolmesataa metriä edellä kun kameratolppa välähti sille. Tuli entistäkin parempi mieli![]()
Ne on noi autistit tommosia..Sunnuntaina ajettiin Lahdesta kotiopäin, niin ennen Riihimäkeä musta Audi meni ohi, ja jatkoi likemmäs satasta 80-alueella. Se oli jo pari-kolmesataa metriä edellä kun kameratolppa välähti sille. Tuli entistäkin parempi mieli![]()
Mua luullaan monesti mm amarillossa salkkareiden sergeiksi... "Kato sergei" "Täh? Aa nyt tajuun mitä meinaat" Ehk hiustyyli max mut eipä juuri muuta onneksi.
Sit kauppakeskuksis törmää aina väksiin näihin mm.. fortumin sähkömyyjiin ja aina kysytään "Mitä sähköyhtiötä käytät" Kantsii vastaa vaan "Olen nuuskamuikkunen ja asun teltassa" Tai jotain snnepäin.![]()
Olepa hyvä.Niinjoo olis pitäny joo mut sori onki unohtui nyt niin laitetaan sen piikkiin. :tongue:
Sit kauppakeskuksis törmää aina väksiin näihin mm.. fortumin sähkömyyjiin ja aina kysytään "Mitä sähköyhtiötä käytät" Kantsii vastaa vaan "Olen nuuskamuikkunen ja asun teltassa" Tai jotain snnepäin.![]()
On teissä kieltämättä jotain samaa:Mua luultiin äsken Liisanpuistossa kävellessäni Ile Jokiseksi.
Ei siis täksivaan täksi
.![]()
"Ai mutta ethän sä se ookaan, perhana", naureskeli minut pysäyttänyt koiramies ja jatkoi matkaa.
Käveleskelin joutessani 16 kilometriä ja siinä sivussa juoksin Pyynikin legendaariset rappuset ylös. Tietääpähän juosseensa.
Pyynikin näkötornin välittömästä läheisyydestä löytyi lampi, jollaista en ole aiemmin tiedostanut olevank'. Täytyy kesemmällä käydä tutkiskelemassa lätäkköä tarkemmin.