Mutta menit kuitenkin sinne rampille sellaisella nopeudella, ettet selkeästikään ollut ennakoinut tai varautunut siellä olevaan pitoon tai hidastustarpeeseen. Tuskin toi oli sun master plaan että kokeilenpa pitoa ja jos on liukasta ni jatketaan suoraan. Et varmaankaan sinne rampille ajaessas miettinyt, että pääseehän sieltä tarvittaessa pois jos tää ei onnistu. Ja vaikka olisit miettinyt, niin ei hirveän fiksulta kuulosta. Moottoritiellä jos olis ollut joku etkä olis päässyt takas, niin ylikovaa olisit ajanut ramppiin viiden hengen kuormalla ja kaiteeseen. Helvetin hieno homma. Kirjoitat että manööveri oli riskittömämpi, mutta sivuutat hienosti, että oma virheesi ne riskit aiheutti. Eikä esimerkiksi joku muu niinkuin tossa mun tapauksessa ainakin osittain. Itse ohitusliikehän oli täysin riskitön.
Voi morjes mitä sontaa sä kirjotat
Kuten alppukin (takapenkillä olleena) tuossa todisti niin eipä se kovin kummonen tilanne ollut.
edit. tarkennuksena, niin ei, en todellakaan ajatellut "kokeilla" siellä pitoa
vauhti olisi todennäköisesti hidastunut tarpeeksi ennen mutkaa,
mutta koin turvallisempana vaihtoehtona kuitenkin palata takaisin motarille koska se oli tyhjä.
asiaahan et voi millään tavalla edes verrata siihen että itse rikoit liikennesääntöjä, useampaa jopa hyvinkin lyhyellä matkalla.
edit2. ja tarkennuksena, rampissa ei ollut kaidetta, eli todennäköisesti ei oltais menty edes kaiteeseen.
JOS motarilla olisi ollut väkeä niin sitten oltaisiinmutkasta yritetty mennä läpi.
Motarille palaamishetkellä vauhtia oli n. 60-70km/h, ja tosiaan ramppiin oli tuolloin vielä matkaa (ei ylitetty edes sulkuviivaa)
jotenka todennäköistä olisi ollut että vauhti olisi pudonnut ihan riittävästi rampille asti keritessä.
Kuten sanottu, mä kerkisin päättämään asiasta katsottuani peiliin, eli mielestäni varovaisuutta & ennakointia oli pelissä ihan tarpeeksi.
Kysymys kuuluukin, olitko SÄ varma ettei sen Audi-kuskin takana ollut jo tulossa ketään risteykseen?
Millä tavalla sä varmistit muiden turvallisuuden käyttämällä väärää kaistaa ohitukseen risteysalueella ja vielä punaisissa valoissa?