BudLightJaguar
Well-known member
Me Chryslerin omistajat kasvatamme takatukan ja hankimme Soinin leimaaman jäsenkirjan. Ja alamme kirjoittamaan taka tukan ja jäsen kirjan.
Minkä niistä? Syntymäpäivän? Joulupäivän? Juhannusaaton? F1-testipäivän?Mikko Alatalo laski kerran, että menettää käkkijöiden ja hidastelun takia vuodessa yhden kokonaisen päivän.
No helvata, jokohan se vaikutus alkoi? Kaupat on tehty.Kyllä! Tiesithän, että kauppaan kuuluu, että Audin ostajan päähän injektoidaan puoli litraa kusta? Näin tämä keksustelu edistyy, kun sopivasti yleistää ja oikoo mutkia!
Älä nyt kuitenkaan muuta ajotyyliäsi, oikeasti.
Kyllähän tuo aika pitkälti pitää paikkansa.Todellisuudessa kyseessä oli tyypillinen audisti, joista 95% pilaa loppujen maineen. Röyhkeä, piittaamaton, ajaa aina ylinopeutta, aina liikkeellä minä-minä-minä asenteella. Näin etädiagnoosina, tai profilointina. On hyvä ottaa huomioon, kun tarkkailee liikennetilannetta, koska siten osaa odottaa jotain em. tapahtuvan.
Volvon kohdalla on tapahtunut muutos vuosikymmenen aikana. Nykyään ostaja saa ET-lehden vuosikerran, dementialääke-lahjapakkauksen sekä karvalakin, jossa korvalliset sojottavat jo valmiiksi ulospäin.BMW:n ostajalle laitetaan täysi litra, Mersun ostajalle pari desiä. Volvon ostajalle ei mahdu enempää.
Jaahas, tuttu äijä jyräs naisen suojatiellä.
Ei nähtävästi iskenyt rattiraivo tuolle kaverille päälle kuvatuksi tulemisen takia, koska pääsit nähtävästi ehjänä kotiisi.Tänään motarilla Audi ohitti juuri ennen ja kiilasi editseni rampille. Mulla oli todellista nopeutta 106 kmh. Ajoin vierelle ja otin kuvan. Kaverilla oli hämmästynyt ilme.
Eikö homma hoidu käkkärillä?Tiet olivat vielä kauttaaltaan mustassa jäässä kun kävin Jämsänkoskella ehtoosta. Siihen kun lisätään jäiset polanteet niin ei huvita kitkoilla ajella kun vaihtoehto kerran on. Kun pitoa ei ole, ei kannata leikkiä.
Voihan sitä tulla kokeilemaan Jänkhä-Joonaan rannetha. Suattaa käyä huonosti.:ahem:Ei nähtävästi iskenyt rattiraivo tuolle kaverille päälle kuvatuksi tulemisen takia, koska pääsit nähtävästi ehjänä kotiisi.
Ai sä muutit lomasi aikana Vaasaan. WSPEKS.Ikean mutka kohti Vaasaa piti jo ottaa varovasti.
Käry kävi toistamiseenAi sä muutit lomasi aikana Vaasaan. WSPEKS.