MITEN HELVETISSÄ MINÄ VOIN TIETÄÄ KEHEN AIOT TÖRMÄTÄ!!!!!!!
MITEN HELVETISSÄ MINÄ VOIN TIETÄÄ KEHEN AIOT TÖRMÄTÄ!!!!!!!
Isäni päihitti Lasse Virenin juoksussa vielä oppikouluikäisenä.Puhumattakaan Lasse Virenin päiväkoulussa peitonneita.
Mun isä ON Väinö OLAVI. Eli Olkku/Olli/Ola.Mun isä oli Alvin Stardust - repikää siitä!
Voi sitä Alberttia :nope: Sama meno jatkuu, oli sitten kisa tai siviiliajoa :nope:VW Golf oli ajanut ulos siten, että keula oli ajosuuntaansa nähden vastakkaiseen suuntaan täysin suoralla tieosuudella..
Se on mun vakiohuvi autoilessa. Päälle vielä telakkanaurua, kun oikein kunnon riäpän päästää.Josko vaan pieraisit?
Voi sitä Jjusbania, voi sitä.Kerranhan Salmisen kyytiin liftasi kuusi viikkoa ryypiskellyt ja kaatopaikalla rypenyt haisunäätä, joka pökertyi välittömästi kiesiin astuessaan.
Faijan luota tullessa pyssättiin Joutsan Trustivapaalla tankkaamaan ja kahville. Kun olin tankannut ja parkkeerannut auton, niin autosta noustessa päästin ärhäkän riäpän.Kerranhan Salmisen kyytiin liftasi kuusi viikkoa ryypiskellyt ja kaatopaikalla rypenyt haisunäätä, joka pökertyi välittömästi kiesiin astuessaan.
Onko pieremisen perfect age Old fart?Kyllä kunnollinen boss-tason flatus nyt vähintäänkin vartin haisee.
Kaffettelun jälkeen rupes muija yökkimään, että haisee kauhee paska.
Oman urani suuria saavutuksia oli, kun istuin Wahlroosin vieressä henkilöauton takapenkillä matkalla erääseen tilaisuuteen, jossa Buntalla oli esitelmä. Asiaan kuului, että kuuntelin hänen vitsinsä, joskin hän sanoi ”täytyy lopettaa, että säästyy pari vitsiä illan esitelmään”.
Kaiken kaikkiaan suhtautuminen Bror Wahlroosin toimintaan oli hyvin tyypillistä aikanaan: ongelmia katsottiin läpi sormien. Alkoholin yletöntä käyttöä väheksyttiin. Media ei hoitanut vahtikoiran tehtäviään ehkä osaksi siksi, että juomat maistuivat toimittajillekin. Entä nyt? Vieläkin asioista kerrotaan puoliksi halveksien , mutta samalla puoliksi ihaillen. Täytyyhän tasapuolisuus säilyttää.
Tuonaikainen kulttuuri on kuitenkin luullakseni taaksejäänyttä elämää.
Björn Wahlroos ei jatka isänsä elämäntapoja, mutta arrogantti hän on, kuten isänsä.