Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sue_me

Well-known member
Eka työmatka-ajo joulun jälkeen ja heti nousi verenpaineet erään kanssa-autoilijan suorituksista.

Vanhalla väyrysmersulla ajanut mulkvisti ei ensin antanut tilaa rampista liittyvälle autolle vaan oikein kiihdytti autoni takapuskurin tuntumaan välimatkan takaa.

Myöhemmin ohitustiellä tämä päätti ohittaa oikealta useamman auton kohdassa josta rampista oli liittymässä jonollinen autoja kyseiselle "ohituskaistalle". Pienellä väistöllä vasemmalle vältin mahdollisen peltienrutinan kun sankari oli jäämässä puristuksiin ja kaista kävi kovin kapeaksi.

Alan vakavasti harkita kojelautakameran hankintaa.

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
40kmh alueella punainen V40 veti selkeää ylinopeutta. Liikenneympyrässä sitten lipesi pitkin rotvallireunoja ja muuttui muun liikenteen - me mukaanluettuna - hidasteeksi. Onhan tuolla liukasta, toki.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
40kmh alueella punainen V40 veti selkeää ylinopeutta. Liikenneympyrässä sitten lipesi pitkin rotvallireunoja ja muuttui muun liikenteen - me mukaanluettuna - hidasteeksi. Onhan tuolla liukasta, toki.
Tuli tuossa liikenneympyrässä liukasteltua ihan kävelyvauhdista kaffa edellä tovin. Duunikaverilla lähti nelivetoinenkin latikaiseen.

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Joku vetää valoitta tässä kelissä.
Nykyään on niitä autoja, joissa ei perässä pala minkäännäköinen tuikku. Automaattiset päivävalot, nääs. Vain eteen. Ja sitten ei ymmärretä miten ne toimii.

Helvetin kivoja ovat ne tuolla lumpyryn keskellä.

Toki nekin jotka ei oo saaneet valoja edes eteen, hämmentävän usein ne on mersuja.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Tie 13 Kaustinen.
Siittä noin 30 km Jyväskylän suuntaan on mulle hyvin tärkeitä paikkoja. Meinasin pyytää, että hartaudella ja kunnioituksella ajat osoitteesta Jyväskyläntie noin 2500 aina Perhon kunnan puolelle noin kuutisen kilometriä. *winks*

Vaan myöhästyin.

Ne on mulle tärkeitä paikkoja. Isäukko on kuokkinut suota pelloksi Vetelin ja Perhon kunnan rajoilla 1950-luvulla.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Siittä noin 30 km Jyväskylän suuntaan on mulle hyvin tärkeitä paikkoja. Meinasin pyytää, että hartaudella ja kunnioituksella ajat osoitteesta Jyväskyläntie noin 2500 aina Perhon kunnan puolelle noin kuutisen kilometriä. *winks*

Vaan myöhästyin.

Ne on mulle tärkeitä paikkoja. Isäukko on kuokkinut suota pelloksi Vetelin ja Perhon kunnan rajoilla 1950-luvulla.
Oli harras mieli siinä kohdin. Ja nälkä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.