Captain Howdy
Well-known member
Juuri niin. Jos vain päättömyydeltäsi ehdit ja kykenet, niin painappa sitä nappia ja jo alkaa lapata hoitajaa huoneeseen. Hop hop!
Se vaan seurasi tuota punaista nuolta.Joku törppö (liekö joku voorumilainen joustava avaruusajattelija)...ajeli väärältä puolelta liikenteenjakajaa suoraan eteeni. :mad_old: Tapahtui eilen Mommilanjärveltä palatessani. (olin kääntymässä oikealle )
Stana, pärkkele.:mad_old:
Eikös punainen ole kieltoväri?Se vaan seurasi tuota punaista nuolta.
Miksi sä olet blurrannut ton kuvan tuosta oikealta alhaalta?Joku törppö (liekö joku voorumilainen joustava avaruusajattelija)...ajeli väärältä puolelta liikenteenjakajaa suoraan eteeni. :mad_old: Tapahtui eilen Mommilanjärveltä palatessani. (olin kääntymässä oikealle )
Oho...törmäsinköhän jonkun naamaan vahingossa?Miksi sä olet blurrannut ton kuvan tuosta oikealta alhaalta?
Onko siinä KÄYTETTY KORTSU tms. muuta raskauttavaa? Jättikö oikaisija itsestään geenitodisteen peräänsä?:doubtful:
Alinopeudestako sakottivat?Itsehän sain peltipoliisilta pienen lapun.
Pitää koputtaa taas puuta, kun ollut hetken hiljaisempaa sillä suunnalla. Varmaan 250000 km ilman lappuja mennyt.
70 euroo. 91 satasen alueella.
Tyhmyydestä näköjään.Alinopeudestako sakottivat?
Liekö ollut sulla sopimaton ajoasu, jos kumit päässä vetelit...Tyhmyydestä näköjään.
Kasikymppiä piti kirjoittamani.
Olen sakkoni siis ansainnut, kun olen lisäksi avuton tyhvä.:thumbfh:
Eihän kumin käyttö ole sopimatonta lain.:frank:Liekö ollut sulla sopimaton ajoasu, jos kumit päässä vetelit...
Tuliko damagea vai oliko jalka jarrulla?Joku törppö (liekö joku voorumilainen joustava avaruusajattelija)...ajeli väärältä puolelta liikenteenjakajaa suoraan eteeni. :mad_old: Tapahtui eilen Mommilanjärveltä palatessani. (olin kääntymässä oikealle )
Noomi ajelee aina toinen jalka jarrulla ja toinen kytkimellä.:ahem:Tuliko damagea vai oliko jalka jarrulla?
Tai pää kaasu-uunissa ja jalat jääkaapissa. Keskimäärin siis ihan ok olo.Parempi toi, kuin toinen jalka kaasulla ja toinen haudassa.
Nomi on niin varma kuski, että sillä on jarrutusjäljetkin mukana omasta takaa.Noomi ajelee aina toinen jalka jarrulla ja toinen kytkimellä.:ahem:
Siksi häntä kutsutaankin kolmireisi-Reiskaksi. On sellainen nannapamppu hällä.
Ja juuripa siksi ei käynyt kuinkaan. :thumbup:Nomi on niin varma kuski, että sillä on jarrutusjäljetkin mukana omasta takaa.