Finninaamat ovat usein älykkäämpiä, kuin sorkkaeläimet. Ei paljoa, mut juuri sen verran, kun laumasta poistuu se heikoin (kehnoimmin viritetty mopo), niin muut laumasta muistavat sen lopun ikänsä.Yksi forumin tosikko tuossa kerran istui autossaan risteyksessä ja odotti vasemmalle kääntyessään vihriää valoa. Vihriän sytyttyä vaihde ykköselle, kytkin ylös ja hätäjarrua! Finninaamateinit suhaavat pyörillään eteen mitään välittämättä jalankulkijain-/pyöräilijöiden punaisista valoista.
Se on varmaan liian kova koulu finninaamoille tarjota autonkeulaa purtavaksi?
Mikä olisi sopiva vaihtoehto iskotaa nuorison päähän, että liikennevalot on tehty noudatettaviksi?
Finninaamat ovat usein älykkäämpiä, kuin sorkkaeläimet. Ei paljoa, mut juuri sen verran, kun laumasta poistuu se heikoin (kehnoimmin viritetty mopo), niin muut laumasta muistavat sen lopun ikänsä.
Hyvin tehty. Mä en vaan ole noin rohkea.Itse muistan 10 vuoden takaa Turun keskustasta tilanteen, kun itselleni tuli vihreä nuoli vasemalle. Samaan aikaan tuli parikymmennen hengen teiniporukka suojatielle päin punaisia. Kukaan ei kuollut, jarrua ei tarvittu(oma mielipide), mutta oli risteyksen jälkeen kaksi 10 hengen porukkaa tien molemmin puolin.
Melko messevä pysäköintikin...Melko messevä ajoneuvo tuli bongattua eilen K-kaupan pihalla:
Tohon malliin minäkin tommosen pysäköisin. Eli kauas kaupan ulko-ovesta (mikä ei kuvasta näy) ja silleen, ettei kukaan vahingossa aja ihan viereen ja estä ruudusta pois ajamista. Sen verran oli akseliväliä autossa, että jos molemmille puolille aktualisoituu auto kaupassakäynnin aikana, niin sitten saakin odotella niiden lähtöä ennen kuin saa oman laivan taipumaan ruudusta ulos.Melko messevä pysäköintikin...
On kyllä synkän tyylikäs. Ko. automalli esiintyy näköjään "päähenkilönä" yhdessä kirjassakin. Pitänee lukaista?Melko messevä ajoneuvo tuli bongattua eilen K-kaupan pihalla:
Nelikenttäanalyysin tulosta?!Melko messevä ajoneuvo tuli bongattua eilen K-kaupan pihalla:
Kuva ei kuulu.Melko messevä ajoneuvo tuli bongattua eilen K-kaupan pihalla:
No kyllä se näköjään Chromella kuuluu, mutta ei Operalla. Hassua. Opera ei kuulu.Kuva ei kuulu.
Firefoxilla ja IE:llä näkyy myösNo kyllä se näköjään Chromella kuuluu, mutta ei Operalla. Hassua. Opera ei kuulu.
Mun Operalla ei näy. Liekö kyseessä Phantom of the Opera?Firefoxilla ja Operalla näkyy myös