PekPoy
oik. yo.
Miettikääpä miten hyvä mäihä on käynyt, että teräksen ja betonin lämpölaajenemisjutskat on justiinsa samanlaiset. Mites muuten suu pantais mitä?
Eikös tämä eduskunnan ex-puhemiehen puoliso ollut niin isänmaallinen kokoomuslaisia että tankkasi perheen autot Venäjän puolella?Passatista tulee mieleen 90 litran tankilla olevat bensanhakukärryt, jotka näyttävät olevan leviämispisteessä, jotta ei minulle tule porvari mieleen.
Nesteen bensaa, kotiin palautti :ahem:Eikös tämä eduskunnan ex-puhemiehen puoliso ollut niin isänmaallinen kokoomuslaisia että tankkasi perheen autot Venäjän puolella?
Kyllä pihi pihin tuntee.Nesteen bensaa, kotiin palautti :ahem:
Ei ainakaan Taivas lyö tulta tahtiin.Miettikääpä miten hyvä mäihä on käynyt, että teräksen ja betonin lämpölaajenemisjutskat on justiinsa samanlaiset. Mites muuten suu pantais mitä?
Ylävitosella?Mä voin tulla vitosella tekeen koko homman.
Ota viilu tosta.Eli ilmeisesti toivot mun kuolevan? Wow suoraa puhetta eikai siinä.
Laitetaan vaikka kymppi ja pullakahvit päälle!:thumbup:Mä voin tulla vitosella tekeen koko homman.
Joni tulis kuulemma "kakkosellakin".Mä voin tulla vitosella tekeen koko homman.
Tommosia ne kaikki vaimot on. Mun vaimo löysi muutama päivä sitten mun auton takaovesta uuden lommon, selkeesit joka lyöny oman ovensa suoraan siihen. Maalipintakin vähän kärsiny.Vidulis!
Vaimo soitti ja kertoi huomanneensa, että vuokra-auton etulokariin on tullut lommo yms hipaisujälki. Jossain parkkipaikalla varmaan joku ryykkännyt.
Lie noilla joku kasko kanssa,,, lieköhän lisälaskua luvassa:wall:
Viikko sitten se harjateräs tankkiin-juttu.:thumbfh: