markoj
Custom User
Nykynuoriso on vanhempiaan lainkuuliaisempaa ja raittiimpaa.Mä luotan siihen, että nuoriso on lainkuuliaista eikä virittele menopelejään!
Nykynuoriso on vanhempiaan lainkuuliaisempaa ja raittiimpaa.Mä luotan siihen, että nuoriso on lainkuuliaista eikä virittele menopelejään!
Eikös Epsanjassa tule jalankulkijan suojatienkäyttöoikeuden huomioimisen noudattamattajättämisestä hirrrrrrrrveet sakot?Espanjassa annetaan selvästi auliimmin tilaa suojatielle pyrkiville jalankulkijoille kuin suomessa. Täällä autoilijat tuntuvat tässä suhteessa erittäin kohteliailta. Suomalaisilla on paljon tekemistä jotta päästään samaan. Täällä autoillessa tuo korostuneen huomaavainen kohteliaisuus tarttuu heti omaankin liikennekäyttäytymiseen.
Olen liikkunut molemmissa maissa jalan, joten eroavaisuudet on helppo todeta.
Suomessa ajokäytös muistuttaa sitä että jalankulkijoiden ja pyöräilijöiden teilaamisesta saa pisteitä. Suojatien näkyessä kaasua, varsinkin jos joku meinaa sitä käyttää. Hyvä keino painostaa lähestyvä autoilija väistämään on katsoa toisaalle suojatielle astuessa.Eikös Epsanjassa tule jalankulkijan suojatienkäyttöoikeuden huomioimisen noudattamattajättämisestä hirrrrrrrrveet sakot?
Sama kokemus Islannista ja Belgiasta. Olen nykyään vaaraksi itselleni ja muille kun ylitän katua Suomessa.Espanjassa annetaan selvästi auliimmin tilaa suojatielle pyrkiville jalankulkijoille kuin suomessa. Täällä autoilijat tuntuvat tässä suhteessa erittäin kohteliailta. Suomalaisilla on paljon tekemistä jotta päästään samaan. Täällä autoillessa tuo korostuneen huomaavainen kohteliaisuus tarttuu heti omaankin liikennekäyttäytymiseen.
Olen liikkunut molemmissa maissa jalan, joten eroavaisuudet on helppo todeta.
Joku kolari vai ihan tekniikkarikko?Audi A3 levinnyt ihan keskelle tietä. Korjausauto paikalla.
No nyt tuli tulipaloauto ja ambulanssi.
Höpö höpö. Audillisia pilkataan vaikka olisi Volvo laskenut voiteluaineensa tarmakille.Aina kun Audi leviää tiellä, kaikki audittomat ja autottomat ilmestyvät paikalle pilkkaamaan kyseisen ajoneuvon omistajaa.
Leviävässä Audissa on se hyvä puoli ettei tarvii vaihtaa luokkaa isompaan.Aina kun Audi leviää tiellä, kaikki audittomat ja autottomat ilmestyvät paikalle pilkkaamaan kyseisen ajoneuvon omistajaa.
Täällä taas rinkelimossen omistajia pilkataan mutta täytyy muistaa tuo ylempi lause rohkaisuna.Leviävässä Audissa on se hyvä puoli ettei tarvii vaihtaa luokkaa isompaan.