Albert Oil
Hippi ja juntti
Mulla turahti just paskat housuun.
Itse vältyin kohtalotoveruudelta säntäämällä vauhdikkaasti makkarin tualettitiloihin.Mulla turahti just paskat housuun.
Meillä pönttö sijaitsee makkarin vieressä sijaitsevassa pikkuhuoneessa, mutta oishan tuo kätevää.Itse vältyin kohtalotoveruudelta säntäämällä vauhdikkaasti makkarin tualettitiloihin.
Mutku meillä noita pikkuhuoneita on sekä makkarissa että eteisessä.Meillä pönttö sijaitsee makkarin vieressä sijaitsevassa pikkuhuoneessa, mutta oishan tuo kätevää.
Kannattaa varoa, ettei paskat turahda housuun.Mulla turahti just paskat housuun.
No olipas nyt ikävästi sanottu.
P.s. Haista vittu.
No siinä tapauksessa haista vittu!Höpöhöpö. Minä se olin.
Mulla turahti eilen. Aivastin niin kovin että reboljat housussa ((Mulla turahti just paskat housuun.
No siinä tapauksessa haista vittu!
REKISTÖRÖ!Mulla turahti eilen. Aivastin niin kovin että reboljat housussa ((
Hoitajatkin ovat varmasti innoissaan kun joutuvat suorittamaan sinulle alapesun ja viemään paskaiset housusi pestäväksi pitkän tikun nokassa kaasunaamari päässään.Mulla turahti just paskat housuun.
Jjusban on varmasti innoissaan huomatessaan sinun käyneen paskantamassa hänen housuihinsa ja vielä enemmän hän on innoissaan jos ne sattuivat olemaan hänen kalleimmat housut.Enhän mä sanonut kenen housuun ne turahti. Nyt sanon: Jjusbanin.
Ai ne mustat samettihousut - ei saaplari!Jjos ne sattuivat olemaan hänen kalleimmat housut.
Ahaa. Ja vainullaan tunnisti heti munapitäjän kasvatin.Munaahan se oli vailla.
Varma tieto.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHÄHHÄÄÄÄÄÄ!!!!ONNETONTAAAAAAAAH!kävin thaikkupaikassa syömässä